![endif]>![if> | Завершено інформаційну кампанію щодо впровадження реформ та інституційних перетворень в Україні як складової євроінтеграційного процесу. На замовлення Держкомтелерадіо її організувало і провело ТОВ «Український Інститут розвитку Медіа». |
В рамках кампанії було висвітлено вісім тем: освіта та входження України в єдиний освітній простір з країнами ЄС та світу; енергоефективність та енергозбереження; судова реформа, реформа правоохоронних органів, боротьба з корупцією; децентралізація влади та реформа держслужби; приватизація, управління держмайном, дерегуляція та розвиток підприємництва; безвіз – юстиція, свобода, безпека; єдиний цифровий простір та кібербезпека; майбутнє країни в ЄС.
На ці теми було виготовлено 8 телепередач хронометражем 20 хвилин кожна, які вийшли протягом листопада-грудня в прямому ефірі 5 каналу, а також були розміщені у запису на 12-ти регіональних телеканалах: Сімон (Харківська обл.), ТВ 5 (Запорізька обл.), 11 канал (Дніпропетровська обл.), ATV (Сумська обл.), ТРК Дитинець (Чернігівська обл.), 33-й канал (Хмельницька обл.), ВІТА (Вінницька обл.), АРТ24 (Одеська обл.), НІС-ТВ (Миколаївська обл.), ТТВ (Кіровоградська обл.), СК1 (Житомирська обл.), ТРК ВІККА (Черкаська область). Спікерами програм були, Віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе, заступники міністрів з питань європейської інтеграції профільних міністерств, науковці, представники інститутів громадянського суспільства. Всі програми можна переглянути на Youtube каналі 5 телеканалу.
На ці ж теми було виготовлено 11відеороликів, які було розміщено на 24 каналі та в ефірі 12 регіональних телеканалів, та 11 відеороликів для соціальних мереж.
Також у рамках інформаційної кампанії щодо євроінтеграційного процесу України було виготовлено і розміщено в ефірі чотирьох радіостанцій (Голос Столиці, Радіо П`ятниця, Радіо Джем, Наше радіо) 162 хвилини радіопродукції. Це, зокрема, думки пересічних громадян про майбутнє України в ЄС, відповіді експертів на питання, прямі трансляції тощо. Ці та інші сюжети складають 8 програмно-сюжетних блоків по 20 хвилин кожна.
Крім того, виконавець інформаційної кампанії виготовив і розповсюдив у 12 областях України 100 тис. екземплярів повнокольорової листівки «Європа надихає», що складається з чотирьох шпальт та висвітлює підтримку ЄС реформ в Україні.
За звітом ТОВ «Український Інститут Розвитку Медіа», реалізація комунікаційної програми забезпечила понад 20 млн. контактів з українською аудиторією у віці 16-65 років. Зокрема, охоплення аудиторії 5-го каналу – 9 734 160 осіб, 24-го каналу –1 596 000 осіб, регіональних телеканалів – понад 10 млн. осіб.