ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету телебачення
і радіомовлення України
(із змінами, внесеними згідно з
Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
13 квітня 2017 р. за № 491/30359
(із змінами
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
05 квітня 2018 р. за № 420/31872)
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян Головою, першим заступником, заступником Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України та керівником апарату Державного комітету телебачення і радіомовлення України (далі – Порядок прийому громадян, керівництво, посадова особа, Держкомтелерадіо).
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 153 від 14.03.2018}
2. Особистий прийом громадян здійснюється з метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та з метою сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Держкомтелерадіо, відповідно до чинного законодавства.
3. Особистий прийом громадян керівництвом Держкомтелерадіо здійснюється відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» в установленому порядку.
Особистий прийом громадян, яким присвоєно звання Герой України, Герой Радянського Союзу, Герой Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.
4. Особистий прийом громадян проводиться згідно з Графіком особистого прийому громадян керівництвом Державного комітету телебачення і радіомовлення України (далі – Графік), затвердженим Головою Держкомтелерадіо, виключно за попереднім записом.
Графік містить дні та години прийому громадян керівництвом Держкомтелерадіо.
У разі відсутності посадової особи, яка проводить особистий прийом громадян згідно із затвердженим Графіком, прийом здійснює посадова особа, на яку покладено виконання її обов’язків.
Порядок прийому громадян та Графік розміщуються на офіційному веб-сайті Держкомтелерадіо.
5. Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва Держкомтелерадіо проводиться визначеними Головою, першим заступником, заступником Голови Держкомтелерадіо та керівником апарату Держкомтелерадіо працівниками апарату (далі – визначені працівники) щоденно, крім святкових і неробочих днів.
{Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 153 від 14.03.2018}
6. Громадянин може записатися на прийом керівництвом Держкомтелерадіо особисто або через представника, повноваження якого оформлені в установленому порядку. В інтересах малолітніх, неповнолітніх і недієздатних осіб на прийом керівництвом Держкомтелерадіо записуються їх законні представники.
Для запису на особистий прийом керівництвом Держкомтелерадіо та участі в особистому прийомі громадяни пред'являють документи, що посвідчують їх особу, а в разі представлення інтересів інших осіб – також документи, що підтверджують відповідні повноваження.
Під час попереднього запису на особистий прийом керівництвом Держкомтелерадіо фіксуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, номери контактних телефонів чи відомості щодо інших засобів зв’язку з ним. Під час попереднього запису на особистий прийом громадянин, його представник також надає за особистим підписом письмовий виклад змісту питань, що порушуватимуться на особистому прийомі.
З’ясування інших відомостей про громадянина, його представника, одержання іншої інформації, що не стосується змісту порушуваних питань, під час попереднього запису на прийом керівництвом Держкомтелерадіо забороняється.
7. Попередній запис на прийом громадянина керівництвом Держкомтелерадіо не проводиться у разі звернення:
Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз’яснення.
8. Список громадян, які виявили бажання потрапити на особистий прийом до керівництва Держкомтелерадіо, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, змісту порушуваних питань подається визначеними працівниками відповідно Голові Держкомтелерадіо, першому заступникові, заступникові Голови Держкомтелерадіо та керівникові апарату Держкомтелерадіо.
{Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 153 від 14.03.2018}
9. Керівництво Держкомтелерадіо під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз’яснення в письмовому вигляді та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
10. Для забезпечення кваліфікованого роз’яснення поставлених громадянином питань керівництво Держкомтелерадіо може залучати до їх розгляду працівників структурних підрозділів або одержувати від них потрібну інформацію.
11. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви. Подана громадянином письмова заява розглядається у порядку, встановленому для письмових звернень.
12. Повторний прийом громадянина з питання, розглянутого керівництвом Держкомтелерадіо, проводиться у разі, якщо питання, порушене в першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.
У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини повторного звернення, надаються необхідні роз'яснення та можлива допомога.
13. Якщо розв’язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Держкомтелерадіо, посадова особа, яка здійснює особистий прийом, пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і по можливості сприяє в цьому (дає адресу, номер телефону тощо).
14. Керівництво Держкомтелерадіо зобов’язане здійснити прийом усіх громадян відповідно до запису та Графіка.
15. Облік особистого прийому громадян ведеться визначеними працівниками у журналах, а письмові заяви реєструються загальним відділом адміністративно-господарського управління за допомогою системи електронного документообігу.
16. Письмові звернення громадян, надані під час особистого прийому, з резолюцією керівництва Держкомтелерадіо передаються визначеними працівниками до загального відділу адміністративно-господарського управління для реєстрації відповідно до чинного законодавства.
17. Загальний відділ адміністративно-господарського управління відповідно до резолюції керівництва Держкомтелерадіо забезпечує направлення звернення, що подано на особистому прийомі, безпосередньо тим виконавцям, до компетенції яких належить їх розгляд і вирішення.
18. Консультації та роз’яснення для громадян щодо порядку вирішення порушених питань надають визначені працівники й загальний відділ адміністративно-господарського управління.
19. Сектор контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України здійснює: