Доступ до публічної інформації в Держкомтелерадіо


Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, який не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

Доступ до інформації забезпечується шляхом:

  • систематичного та оперативного оприлюднення інформації (в офіційних друкованих виданнях, на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, на інформаційних стендах, будь-яким іншим способом);
  • надання інформації за запитами на інформацію.

Фізична, юридична особа, об'єднання громадян без статусу юридичної особи має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним та подаватися в усній, письмовій чи іншій формі на вибір запитувача.

Запит на інформацію, розпорядником якої є Державний комітет телебачення і радіомовлення України, має містити:

1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

З метою спрощення процедури оформлення запиту запитувач може використати форму запиту на публічну інформацію. 

Запит на публічну інформацію можна подати поштою (вул. Прорізна, 2, м. Київ, 01001), електронною поштою (office@comin.gov.ua, zapyt@comin.gov.ua), телефоном (+380 (44) 279-84-70, 278-82-38). Довідки щодо реєстрації запитів надаються за телефонами: +380 (44) 278-53-49, 279-44-50.

Відповідь на запит надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

Спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями: м. Київ, вул. Прорізна, 2, к. 606.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку відповідний структурний підрозділ повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Інформація на запит надається безкоштовно. У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. При наданні особі інформації про неї та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

Розмір плати за копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформаціюзатверджено наказом Держкомтелерадіо від 02.07.2020 № 44.

Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

Державний комітет телебачення і радіомовлення України не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

інформація, яку запитують, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону;

запитувач не оплатив передбачені статтею 21 Закону фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком;

не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону.

Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана в передбачені Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Запитувач має право оскаржити:

  • відмову в задоволенні запиту на інформацію;
  • відстрочку задоволення запиту на інформацію;
  • ненадання відповіді на запит на інформацію;
  • надання недостовірної або неповної інформації;
  • несвоєчасне надання інформації;
  • невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону;
  • інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що При наданні особі інформації про неї та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Парламентський контроль за дотриманням права людини на доступ до інформації здійснюється Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини, тимчасовими слідчими комісіями Верховної Ради України, народними депутатами України.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux