В Україні стартувала перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія щодо основних європейських цінностей та їх значення для побудови успішної європейської держави
опубліковано 01 листопада 2021 року о 12:54

Сьогодні, 1 листопада, стартує перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія в рамках концепції EUКраїна щодо основних європейських цінностей на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. 

 

Сьогодні, 1 листопада, стартує перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія в рамках концепції EUКраїна щодо основних європейських цінностей на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. 

Його реалізує Державний комітет телебачення і радіомовлення України (Держкомтелерадіо) в партнерстві з Офісом Віце-прем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U.

Згідно з процедурою тендерних закупівель через Prozorro, виконавцем виступає ФОП Штогрін А.О.

Мета кампанії - підвищити обізнаність українців про: 

  • базові цінності Європейського Союзу з метою стимулювання поведінкових змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, а саме про повагу до людської гідності і прав людини, свободу, демократію, рівність, верховенство права.

Формулюванню мети передували висновки із соціологічного дослідженням КМІС, проведеного у грудні 2020 року. Зокрема те, що майже 25% українців не пов’язують конкретні реформи, що зараз відбуваються в Україні, із стратегічним курсом держави на членство в ЄС.

Географічний фокус кампанії - шість південно-східних областей України, а саме Одеська, Миколаївська, Херсонська, Харківська, підконтрольні території Донецької та Луганської областей. В межах кампанії заплановане поширення інформаційно-роз'яснювальних матеріалів наступними комунікаціними каналами: 

1.      6 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах, основні з яких - ТРК Україна, Інтер;

  1. 9 радіороликів на 4 національних радіостанціях, основні з яких - Наше радіо, Радіо Мелодія; Kiss FM;
  2. 6 відеороликів, а також 10 анімованих банерів у найпопулярніших месенджерах України, а саме Viber, Telegram, Facebook Messenger з геолокацією на шість південно-східних областей України;  
  3. 10 сюжетів на 200 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України;
  4. 1 cюжет внутрішньої реклами (друковані постери для розповсюдження серед державних і комунальних установ та громадських місць).

Заплановане охоплення кампанії - 10 мільйонів громадян України.

 

Довідково:

Всеукраїнську роз’яснювально-інформаційну кампанію EUkraina ініційовано 21 грудня 2020 року Віце-прем'єр-міністром з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проекту ЄС «Association4U».

Мета інформаційної кампанії – підвищити обізнаність щодо переваг євроінтеграції та продемонструвати європейські цінності на прикладах щоденного життя українців.

Більше про кампанію EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням: https://association4u.in.ua/

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux