![endif]>![if> | Сьогодні, 1 листопада, стартує перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія в рамках концепції EUКраїна щодо основних європейських цінностей на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. |
Сьогодні, 1 листопада, стартує перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія в рамках концепції EUКраїна щодо основних європейських цінностей на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. Його реалізує Державний комітет телебачення і радіомовлення України (Держкомтелерадіо) в партнерстві з Офісом Віце-прем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U. Згідно з процедурою тендерних закупівель через Prozorro, виконавцем виступає ФОП Штогрін А.О. Мета кампанії - підвищити обізнаність українців про:
Формулюванню мети передували висновки із соціологічного дослідженням КМІС, проведеного у грудні 2020 року. Зокрема те, що майже 25% українців не пов’язують конкретні реформи, що зараз відбуваються в Україні, із стратегічним курсом держави на членство в ЄС. Географічний фокус кампанії - шість південно-східних областей України, а саме Одеська, Миколаївська, Херсонська, Харківська, підконтрольні території Донецької та Луганської областей. В межах кампанії заплановане поширення інформаційно-роз'яснювальних матеріалів наступними комунікаціними каналами: 1. 6 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах, основні з яких - ТРК Україна, Інтер;
Заплановане охоплення кампанії - 10 мільйонів громадян України. Довідково: Всеукраїнську роз’яснювально-інформаційну кампанію EUkraina ініційовано 21 грудня 2020 року Віце-прем'єр-міністром з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проекту ЄС «Association4U». Мета інформаційної кампанії – підвищити обізнаність щодо переваг євроінтеграції та продемонструвати європейські цінності на прикладах щоденного життя українців. Більше про кампанію EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням: https://association4u.in.ua/ |