• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Спецпроекти Першого національного до Дня незалежності здобули високі медіа показники
опубліковано 25 серпня 2011 року о 15:23

Описание: D:\Мои документы\Мои рисунки\сайт картинки\625781.jpg

 

День незалежності Перший Національний провів з високими медіа показниками. За підсумками 24 серпня Перший посів шосте місце у загальному рейтингу українських телеканалів з часткою 5,10% (за аудиторією 18+).

 

Для порівняння у 2009 році загальна частка Першого 24 серпня склала 3,91%, у 2010 році – 4,72% (за аудиторією 18+). За аудиторією 18+50+ медіа показники (частка) Першого у динаміці виглядають наступним чином: 2009 рік – 3,54%; 2010 рік – 4,11%; 2011 рік – 4,57%.

Таких високих результатів Перший національний досяг завдяки оригінальній концепції у створенні ефірного продукту. Цього дня Перший показав два Мистецьких телемарафони, нову програму «Вечори з Віталієм Коротичем», документальний фільм «7300 днів», а також у прямому ефірі транслював офіційні святкування з головної площі Києва та регіонів України.

- Цього дня ми прагнули створити дійсно святковий настрій у всіх українців, - розповів генеральний директор Першого національного Єгор Бенкендорф. - Головна мета, яку ми поставили перед собою, складаючи ефірну сітку на День Незалежності - показати українцям важливість, актуальність цього свята для всіх нас і для кожного окремо. Нам не хотілось в цей святковий день псувати людям настрій політичними моментами і звертати увагу глядачів на буденні проблеми, які і так кожного дня присутні в кожному українському домі. Велике державне свято, радісний настрій – ось таким був цей день на Першому Національному.

Пряма трансляція концертної програми «Фольк-music» на Софіївській площі, де на глядачів Першого чекали виступи народних колективів з різних областей України, здобула частку 7,69%. Автентична українська пісня, що лунала цього дня у центрі столиці, завдяки Першому Національному наблизила українців до неповторного українського колориту. На жаль, сьогодні ровесники незалежності мало обізнані з українськими народними піснями, саме тому в такий день Перший Національний спробував показати молоді усю глибину та неосяжність української культури.

Документальний фільм «7300 днів» створений на основі розповідей про найважливіші події 1990-2011 років із широким застосуванням архівних та натурних зйомок, а також коментарів перших осіб держави і відомих українців - безпосередніх учасників подій, здобув частку 5,85%, що відповідає середнім показникам футболу Ліги Європи.

Прем’єра програми «Вечори з Віталієм Коротичем», гостем якої став Президент України Віктор Янукович, здобула частку 5,84%.

Пряма трансляція урочистого концерту за участю найкращих військових духових оркестрів України з Майдану Незалежності у Києві мала частку 5,91%.

Художній телемарафон до 20-ї річниці Незалежності України, що розпочався о 20:00, мав частку 4,40%.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux