ПРОЕКТ
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від________________ 2016 р. №
Київ
Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції державної політики щодо розвитку національної видавничої справи та популяризації читання на період до 2020 року
1. Затвердити план заходів щодо реалізації Концепції державної політики щодо розвитку національної видавничої справи та популяризації читання на період до 2020 року (далі – план заходів), що додається.
2. Міністерствам, обласним, Київській міський державним адміністраціям подавати щороку до 15 січня Державному комітетові телебачення і радіомовлення інформацію про результати виконання плану заходів для її узагальнення та подання щороку до 1 лютого Кабінетові Міністрів України.
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів
України
від___________________ №______________
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо реалізації Концепції державної політики щодо розвитку національної видавничої справи та популяризації читання на період до 2020 року
1. Розроблення методики та механізму проведення систематичного дослідження стану вітчизняного видавничого ринку і рівня популярності читання у суспільстві.
Держкомтелерадіо,
Мінкультури,
МОН.
Протягом 2016-2020 років.
2. Удосконалення системи проведення моніторингу читацького попиту в бібліотеках та формування на основі отриманих результатів переліку видань, випуск яких здійснюється за державним замовленням.
Держкомтелерадіо,
Мінкультури,
обласні та Київська міська держадміністрації.
Протягом 2016-2020 років.
3. Розроблення та запровадження методики залучення до читання вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів початкових і середніх класів загальноосвітніх навчальних закладів.
МОН.
Протягом 2016-2020 років.
4. Популяризація вітчизняної видавничої продукції в засобах масової інформації (створення циклів теле- та радіопрограм, спеціальних рубрик у друкованих засобах масової інформації, розміщення соціальної та зовнішньої реклами, використання сучасних інформаційних технологій для поширення інформації про вітчизняну видавничу продукцію).
Держкомтелерадіо.
Протягом 2016-2020 років.
5. Підготовки та проведення просвітницьких кампаній, літературних конкурсів, інших заходів щодо популяризації вітчизняної видавничої продукції та читання.
Держкомтелерадіо,
Мінкультури,
МОН,
обласні та Київська міська держадміністрації.
Протягом 2016-2020 років.
6. Представлення вітчизняних суб’єктів видавничої справи на міжнародних книжкових виставкових заходах.
Держкомтелерадіо,
Мінекономрозвитку,
Мінкультури,
МОН,
МЗС,
обласні та Київська міська держадміністрації.
Протягом 2016-2020 років.
7. Здійснення комплексу заходів, спрямованих на розвиток мережі розповсюдження вітчизняної видавничої продукції .
Держкомтелерадіо,
обласні та Київська міська держадміністрації.
Протягом 2016-2020 років.
8. Збільшення обсягів випуску видавничої продукції.
Держкомтелерадіо,
обласні та Київська міська держадміністрації.
Протягом 2016-2020 років.
9. Розроблення і здійснення комплексу заходів, спрямованих на захист вітчизняного видавничого ринку, зокрема від контрафактної продукції.
Держкомтелерадіо.
___________________