Перший національний отримав високі медіапоказники
опубліковано 09 липня 2012 року о 17:21

Перший національний отримав високі медіапоказники у вихідні дні. Так, відповідні рейтинги показали, що серед глядачів каналу популярними є як розважальні, так і інформаційно-аналітичні програми НТКУ.

У вечір п’ятниці та у повторі в суботу лідером телеперегляду стало соціально-політичне ток-шоу «Шустер LIVE». Частка перегляду програми у п’ятницю становила 12,65% та 15,82% (за аудиторією 18+), а повтор випуску програми у суботу - 10,84% та 11,79%.

Незмінно високими медіапоказниками відзначився і випуск новин «Підсумки дня». Так, у неділю частка його перегляду склала 5,55 %.

Рейтинговими були і розважальні проекти телеканалу. Музична програма «Караоке для дорослих» здобула частку телеперегляду 4,18 %, а кулінарний проект «Шеф-кухар країни» - 4,64 %.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux