| Перший національний отримав високі медіапоказники у вихідні дні. Так, відповідні рейтинги показали, що серед глядачів каналу популярними є як розважальні, так і інформаційно-аналітичні програми НТКУ. |
У вечір п’ятниці та у повторі в суботу лідером телеперегляду стало соціально-політичне ток-шоу «Шустер LIVE». Частка перегляду програми у п’ятницю становила 12,65% та 15,82% (за аудиторією 18+), а повтор випуску програми у суботу - 10,84% та 11,79%.
Незмінно високими медіапоказниками відзначився і випуск новин «Підсумки дня». Так, у неділю частка його перегляду склала 5,55 %.
Рейтинговими були і розважальні проекти телеканалу. Музична програма «Караоке для дорослих» здобула частку телеперегляду 4,18 %, а кулінарний проект «Шеф-кухар країни» - 4,64 %.