| У нинішній складній економічній ситуації Національна телекомпанія України (НТКУ) вирішила підтримати національного виробника та надати 60% знижки українським компаніям на розміщення реклами в ефірі каналів, які входять до складу компанії: Перший національний, Перший Ukraine, Перший Т2. «Ринок телереклами в Україні в цьому році скоротився майже на 40%, і найбільше помітно скорочення реклами продукції українських виробників. |
Частка української реклами активно заміщується рекламою іноземних корпорацій. Ми ж розробили програму, яка повинна підтримати рекламні можливості національних компаній. В першу чергу це стосується виробників товарів, також є пільги для виробників послуг. Це дозволить зберегти частку українських брендів в інформаційному полі », - зазначив перший заступник генерального директора НТКУ Олександр Лієв.
Щоб уникнути подальшого скорочення бюджетів, у вересні канал вирішив зробити крок назустріч українському бізнесу, і запропонував пакет «Підтримай українське». В НТКУ вважають, що ця програма буде успішною ще й у зв'язку з тим, що кількість глядачів, які дивляться українське телебачення, істотно зросло. А для рекламного телевізійного ринку це дуже важлива інформація.
«Телебачення, і наші канали зокрема, показує зростання аудиторії. В порівнянні з минулим роком він склав 24%. На сьогодні кількість людей, які дивляться телебачення, досягло рекордного рівня - майже 7 млн., у порівнянні з минулорічними 5,6 млн. До того ж, саме зараз у нас в ефірі стартувала низка нових проектів, які цікаві не тільки глядачеві, а й рекламодавцям. Це тому що формат нових проектів відповідає формату суспільного мовлення», - підсумував Олександр Лієв.