| Колегією Держкомтелерадіо проаналізовано стан виконання відомством законів України, актів Президента України, постанов, розпоряджень і доручень Кабінету Міністрів України та розгляду запитів і звернень народних депутатів, звернень громадян. Члени колегії констатували, що за період з 1 січня по 15 червня 2014 року Держкомтелерадіо України одержано 6716 документів, що на 4227 документів менше, ніж за аналогічний період минулого року. |
З метою реалізації визначених актами і дорученнями вищих органів влади було видано 69 наказів з основної діяльності, 26 – з адміністративно-господарських питань, підготовлено понад 8 тисяч вихідних документів.
Колегія схвалила вжиті Держкомтелерадіо заходи щодо дотримання вимог чинного законодавства, яке регламентує порядок роботи із зверненнями громадян. Станом на 15 червня 2014 року одержано 1589 звернень громадян (у 2013 р. – 3813). Усі вони були розглянуті керівництвом відомства, опрацьовані структурними підрозділами відповідно до компетенції. Більшість відповідей громадянам надавалися у встановлені чинним законодавством терміни.
Триває робота з виконання завдань, визначених Законом України «Про доступ до публічної інформації». З 1 січня по 15 червня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 66 запитів на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні Держкомтелерадіо України. Усі інформаційні запити задоволено своєчасно, протягом 5 робочих днів, як це передбачено законодавством.
Крім того, за цей же період до Комітету звернулося 30 запитувачів, яким надано роз’яснення окремих положень Закону України «Про доступ до публічної інформації». За дорученнями Кабінету Міністрів України розглянуто 22 скарги від громадян про порушення, на їхню думку, вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» посадовими особами центральних та місцевих органів виконавчої влади. Аналіз свідчить, що насамперед скаржаться на відмову в задоволенні запиту на інформацію, ненадання відповіді на запит на інформацію, необґрунтоване віднесення інформації до відомостей з обмеженим доступом.
Колегія рекомендувала керівникам відомства та його структурних підрозділів і надалі забезпечувати безумовне дотримання вимог законодавчих і нормативно-правових актів, що регламентують роботу із документами, зверненнями громадян, запитами на інформацію.