Держкомтелерадіо дотримується чинного законодавства, яке регламентує роботу із зверненнями громадян
опубліковано 18 червня 2013 року о 17:24

 

Держкомтелерадіо України за період з 1 січня по 15 червня 2013 року опрацьовано 3813 звернень громадян (за аналогічний період минулого року – 532). З них 1105 звернень одержано поштою, 2708 надійшло на урядову телефонну «гарячу лінію» державної установи «Урядовий контактний центр».

Серед письмових звернень найбільше питань стосувалося безкоштовного забезпечення засобами приймання цифрового телерадіомовлення – 833 звернення проти 46 за аналогічний період минулого року, телебачення і радіомовлення - 140 проти 149.

У частині листів порушувалися питання книговидання та діяльності друкованих ЗМІ (33 та 12 звернень відповідно).

Майже на 2 500 збільшилась кількість звернень у порівнянні з минулим роком, що надійшли до Держкомтелерадіо від Урядового контактного центру. Переважна їх більшість (1970) теж стосувалася безкоштовного забезпечення громадян телетюнерами. Крім того, громадяни близько 500 разів зверталися на урядову «гарячу лінію» з приводу відсутності трансляції програм Українського радіо.

Усі звернення розглянуто керівництвом Держкомтелерадіо України, опрацьовано структурними підрозділами відповідно до компетенції. Відповіді громадянам надавалися у встановлені чинним законодавством терміни.

 

 

 

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux