АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції"
опубліковано 24 червня 2015 року о 15:53

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту постанови Кабінету Міністрів України

«Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції»

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

02.11.2014 набрав чинності Закон України «Про видавничу справу» (в редакції Закону України від 01.07.2014 № 1554-VII «Про внесення змін до Закону України «Про видавничу справу») (надалі – Закон).

Відповідно до частини першої статті 12 Закону з метою обліку суб'єктів видавничої справи в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, уповноваженим органом ведеться Державний реєстр видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції.

У зв’язку з цим, виникла необхідність у підготовці проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції».

 

2. Цілі державного регулювання

Проект постанови Кабінету Міністрів України підготовлено з метою затвердження Порядку ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції та приведення законодавства України відповідно до Закону.

 

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей

Під час підготовки проекту постанови Кабінету Міністрів України було опрацьовано два альтернативних варіанти досягнення зазначеної вище цілі.

Перша альтернатива – залишити правове регулювання у визначеній сфері без змін. Дана альтернатива є неефективною і неприйнятною.

Друга альтернатива – знайшла своє відображення у положеннях проекту постанови Кабінету Міністрів України, шляхом:

визначення урядовим рішенням порядку ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції, а також забезпечення його ведення з впровадженням комп’ютерної системи;

визначення такими, що втратили чинність: постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28.09.1998 № 1540 «Про Державний реєстр видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції» і розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07. 2011 № 711 «Про платну адміністративну послугу, що надається Державним комітетом телебачення і радіомовлення».

 

4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Проектом постанови Кабінету Міністрів України запропоновано:

затвердити Порядок ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції;

доручити Держкомтелерадіо забезпечити ведення зазначеного Державного реєстру з впровадженням комп’ютерної системи;

визнати такими, що втратили чинність:

постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28.09.1998 № 1540 «Про Державний реєстр видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції»;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07. 2011 № 711 «Про платну адміністративну послугу, що надається Державним комітетом телебачення і радіомовлення».

 

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Оцінка можливості впровадження регуляторного акту та виконання його вимог суб’єктами ринку висока.

Прийняття даного регуляторного акту дозволить створити сприятливі умови для провадження діяльності у сфері телебачення і радіомовлення.

Реалізація запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та інших витрат з Державного бюджету України.

Очікувані наслідки дії запропонованого регуляторного акта не передбачають нанесення шкоди суб’єктам господарювання.

Запровадження зазначеного проекту постанови Кабінету Міністрів України забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей.

 

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат

У результаті прийняття акта підзаконні нормативно-правові акти щодо ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції будуть приведені у відповідність до Закону України «Про видавничу справу» (в редакції Закону України від 01.07.2014 № 1554-VII «Про внесення змін до Закону України «Про видавничу справу»).

Опис прогнозованих вигод та витрат у разі прийняття регуляторного акта:

 

Суб’єкти

Вигоди

Витрати

Держава

реалізація ефективної державної політики у видавничій сфері

Додаткові витрати відсутні

Суб’єкти господарювання

суб’єкти видавничої справи отримають прозорий порядок ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції;

сприяння розвитку вітчизняного книговидання

Додаткові витрати відсутні

Громадяни

реалізація конституційного права на інформацію, максимальне задоволення культурно-освітніх, духовних потреб населення.

Додаткові витрати відсутні

Виходячи з даного аналізу вигод і витрат, витрати є меншими від вигод, що підтверджує необхідність прийняття даного регуляторного акту.

 

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Постанова Кабінету Міністрів України набирає чинності з дня її опублікування.

Термін дії постанови Кабінету Міністрів України є необмеженим у часі до прийняття нового нормативно-правового акту або втрати ним чинності.

 

8. Показники результативності регуляторного акта

Основними показниками результативності регуляторного акту є покращення інформаційного забезпечення населення.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – вище середнього, оскільки проект постанови Кабінету Міністрів України для громадського обговорення розміщено у підрозділі «Проекти актів Кабінету Міністрів України» розділу «Законопроектна діяльність» та у підрозділі «Проекти регуляторних актів» розділу «Регуляторна політика» офіційного веб-сайту Держкомтелерадіо.

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Аналіз результативності запровадження регуляторного акта буде проводитись шляхом аналізу статистичних показників, отриманих під час ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції.

Базове відстеження здійснюватиметься після набрання чинності цим актом шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження здійснюватиметься через рік після набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України, в результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження.

У разі надходження пропозицій і зауважень, які заслуговують на увагу, або виявлення неврегульованих і проблемних питань шляхом якісних і кількісних показників дії цього акта, ці питання будуть урегульовані шляхом внесення відповідних змін.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження з метою подальшого удосконалення вищезазначеного регуляторного акта.

 

 

Голови Держкомтелерадіо О.І. Наливайко

«24» червня 2015 р.

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux