15 млн українців дізнались про цінності ЄС і досягнення євроінтеграції - завершено другу комунікаційну кампанію EUKраїна
опубліковано 10 грудня 2021 року о 19:12

Завершилася друга державна комунікаційна кампанія EUКраїна, як тривала протягом листопада 2021 року. Було охоплено понад 15 мільйонів громадян, які мали можливість дізнатись про досягнення євроінтеграції України.

«До початку кампанії EUKраїна рік тому майже 25% українців не пов’язували конкретні реформи із стратегічним курсом України на членство в ЄС. Тому великий акцент кампанії зроблено на розповіді про перші результати євроінтеграції, яких досягала вся країна з 2014 року. 

Іншою важливою метою кампанії було посилити розуміння змісту цінностей Євросоюзу через приклади поведінки. Дуже символічно, що саме в період кампанії ми відзначали День Гідності та Свободи, річницю обох українських революцій. Адже наші здобутки у трансформації країни стали можливими завдяки втіленню цінностей ЄС. На цьому шляху ми стаємо ще сильнішими і ще стійкішими під ударами щоденних російських гібридних атак», – зазначає Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольга Стефанішина. 

Зі свого боку начальник управління з питань телебачення і радіомовлення, європейської та євроатлантичної інтеграції Держкомтелерадіо Олександр Ободович підкреслив: «Це третя державна комунікаційна кампанія з європейської інтеграції, впровадженням якої опікувався зокрема Держкомтелерадіо з 2018 року. Всі вони присвячені різним аспектам євроінтеграції. Але результат завжди один - збереження позитивної динаміки підтримки українцями курсу на вступ до ЄС. Разом тим, ми інвестуємо у стимулювання поведінкових і ціннісних змін в українському суспільстві. 

Цьогоріч дві кампанії EUKраїна включали:

  • 15 телевізійних роликів були в ротації на 11 національних телеканалах, основні з яких – ТРК Україна, Інтер;
  • 19 радіороликів транслювали 6 національних радіостанцій, основні з яких – Хіт FM, радіо Roks, Наше радіо, Радіо Мелодія;
  • 32 сюжети на 400 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України;
  • 15 відеороликів і 32 анімованих банери були доступні у найпопулярніших месенджерах України (Viber, Telegram, Facebook Messenger) з геолокацією на шість південно-східних областей України;
  • постери про цінності ЄС та ключові досягнення євроінтеграції України з 2014 року розміщені у приміщеннях адміністративних будівель, зокрема Центрах надання адміністративних послуг.

Ознайомитися з матеріалами кампанії та дізнатись більше можна за посиланням: https://cutt.ly/kYYOVKj

Довідково:

Парасолькову кампанію EUКраїна ініціювала в грудні 2020 року Віцепрем'єр-міністерка з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проєкту ЄС Association4U.

Замовником виступив Держкомтелерадіо у партнерстві з Офісом Віцепрем’єр-міністерки України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Парасолькову кампанію EUКраїна ініціювала 21 грудня 2020 року Ольга Стефанішина, Віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проєкту ЄС «Association4U».

Протягом її першого етапу з 21 грудня 2020 року і по 31 жовтня 2021 року вдалось продемонструвати секторальний і місцевий виміри євроінтеграції: до кампанії долучились 37 державних органів: 13 міністерств, 16 державних агентств та служб, 8 обласних державних адміністрацій. Охоплення першого етапу склало близько 11 мільйонів українців.

Більше про кампанію #EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням https://association4u.in.ua/

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux