Наказ Держкомтелерадіо
від 14 січня 2019 р. № 2-а
Київ
Про заходи щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян

Відповідно до п. 7 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 з метою виконання рекомендацій, які містяться у звіті за результатами проведення перевірки та оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян у Держкомтелерадіо 

НАКАЗУЮ:

  1.  Затвердити План заходів щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян (далі – План заходів), що додається.
  2. Керівникам структурних підрозділів, відповідальних за виконання пунктів Плану заходів, забезпечити їх безумовне виконання у визначені терміни.
  3. Контроль на виконанням цього наказу залишаю за собою.

Керівник апарату І. Радзієвський

Додаток

до наказу Держкомтелерадіо

від «14» січня 2019 р. №2-а

План заходів щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян  

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальні виконавці

1.

Вивчити можливість доопрацювання реєстраційної картки звернень громадян в частині зазначення кількості днів, за які відпрацьовано звернення

січень 2019 року

адміністративно-господарське управління

2.

Розмістити у приміщенні, в якому проводиться особистий прийом громадян, (к. 709) зразки оформлення звернень та інших документів, відомостей про посадових та службових осіб, які ведуть особистий прийом, місце і час прийому, місцезнаходження відповідних структурних підрозділів, контактні телефони тощо

січень 2019 року

адміністративно-господарське управління

3.

Створити телефонну «гарячу лінію» для прийому усних звернень громадян; затвердити графік її роботи та зразок для оформлення усних звернень громадян; розмістити інформацію про роботу телефонної «гарячої лінії» на офіційному веб-сайті Держкомтелерадіо

січень 2019 року

сектор консультацій з громадськістю та взаємодії із ЗМІ

4.

Проводити аналіз звернень громадян щодо виявлення найбільш актуальних проблем, причин, що зумовлюють надходження повторних звернень та подавати сектору контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України пропозиції стосовно шляхів їх розв'язання з метою підготовки щопіврічної доповіді Кабінету Міністрів України та Адміністрації Президента України про стан роботи із зверненнями громадян у Держкомтелерадіо

щопівроку

до 5 липня

та 15 січня

самостійні структурні підрозділи

5.

Проводити аналіз пропозицій громадян на предмет їх цінності, та забезпечити зберігання найцінніших з них відповідно до вимог до абзацу четвертого п. 9 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації

постійно

адміністративно-господарське управління

6.

Забезпечити розгляд питання роботи із зверненнями громадян на розширеному засідання колегії за підсумками роботи Держкомтелерадіо за відповідний рік

щороку

управління розвитку інформаційної сфери

сектор контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України

7.

Передбачати завдання щодо вдосконалення роботи із зверненнями громадян у Плані роботи Держкомтелерадіо на відповідний рік

постійно

адміністративно-господарське управління

8.

Розмістити у рубриці «Звернення громадян» офіційного веб-сайту Держкомтелерадіо роз’яснення щодо порядку класифікації звернень (пропозиції, заяви, скарги), порядку подання електронного звернення, інформацією про приймальню громадян

лютий 2019 року

сектор консультацій з громадськістю та взаємодії із ЗМІ


сектор контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України

9.

Провести нараду для державних службовців, які займаються опрацюванням звернень громадян, з питань виконання рекомендацій за результатами проведення перевірки та оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян у Держкомтелерадіо

лютий 2019 року

сектор контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України

юридичний відділ


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux