ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
«05» березня 2014 р. м. Київ № 19
Про підготовку та проведення передвиборної агітації під час позачергових президентських виборів у 2014 році державними засобами масової інформації
З метою підготовки та проведення передвиборної агітації кандидатів на пост Президента України згідно з вимогами Закону України «Про вибори Президента України» та Закону України «Про внесення змін до статті 90 Закону України «Про вибори Президента України», забезпечення належного рівня висвітлення виборчого процесу, створення сприятливих умов для всіх кандидатів на пост Президента України, а також прозорості висвітлення виборчого процесу,
НАКАЗУЮ:
1. Керівникам державних телерадіоорганізацій, що належать до сфери управління Держкомтелерадіо України:
- здійснювати висвітлення виборчого процесу на засадах об’єктивності, неупередженості та збалансованості;
- дотримуватися принципу рівних умов та можливостей учасників виборчого процесу;
- внести зміни у сітки мовлення державних телерадіоорганізацій на передвиборний період для оприлюднення політичної агітації;
- здійснювати розміщення матеріалів передвиборчої агітації за рахунок коштів виборчих фондів на умовах рівної оплати за одиницю ефірного часу;
- встановити розцінки одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації не пізніше як за 80 днів до дня виборів у розмірі, який не може перевищувати середньоарифметичного значення ціни на комерційну рекламу (рекламу, розповсюдження якої має на меті отримання прибутку) за останній квартал року, що передує року проведення виборів (при цьому такі розцінки можуть розраховуватись окремо для робочих днів і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо за кількістю потенційної аудиторії періодів ефірного часу);
- опублікувати не пізніше як за 78 днів до дня виборів у друкованих засобах масової інформації розцінки вартості однієї хвилини (секунди) ефірного часу;
- забезпечити виробництво та трансляцію відео- та аудіороликів з роз’яснення виборчого законодавства «Вибори-2014»;
- виготовлення та розміщення політичної реклами здійснювати за рахунок коштів виборчих фондів кандидатів на пост Президента України;
- розробити та розіслати усім кандидатам на пост Президента України, а також розмістити на своїх сайтах умови надання друкованої площі та ефірного часу для проведення передвиборної агітації кандидатів на пост Президента України за рахунок і в межах Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів, в якому викласти технічні, правові та організаційні умови виходу в ефір;
- здійснювати аудіо- та відеозаписи усіх передач, що містять передвиборну агітацію, і зберігати записи протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів.
2. Департаменту телебачення і радіомовлення (Абрамов С.О.) забезпечити координацію виконання державними засобами масової інформації інформаційних заходів з питань підготовки та проведення передвиборної агітації під час позачергових президентських виборів у 2014 році, застосування виборчого законодавства України, підвищення політичної культури громадян та ознайомлення громадян з порядком голосування на виборах.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Держкомтелерадіо України Кравченка Д.В.
Голова
Держкомтелерадіо України О.В. Курдінович