| Державний комітет телебачення і радіомовлення 2014 року дотримувався вимог чинного законодавства, яке регламентує порядок роботи із зверненнями громадян. За період з 1 січня по 10 грудня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 548 звернень громадян. Крім того, 1628 звернень надійшло від Урядового контактного центру. |
Звернення, які надійшли на адресу Держкомтелерадіо у формі заяв, клопотань, пропозицій, скарг, інформаційних запитів стосувалися діяльності друкованих ЗМІ, питань книговидання, діяльності державних ТРК тощо.
Звертаючись на гарячу телефонну лінію Урядового контактного центру, найчастіше громадяни порушували питання безкоштовного забезпечення телетюнерами, відновлення роботи українських телеканалів у південно-східних областях України, поліпшення роботи Українського радіо, зменшення кількості реклами у ЗМІ. Також громадян хвилювали питання діяльності провайдерів кабельного телебачення по всій території України, висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні. Частина звернень стосувалася заборони трансляції російських телеканалів, діяльності друкованих ЗМІ, неякісної трансляції телепрограм у стандарті DVB-T2 тощо.
Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, були розглянуті керівництвом та опрацьовані структурними підрозділами відповідно до повноважень. По кожному питанню було вжито необхідних заходів та надано відповіді авторам листів.