За підсумками трьох тижнів опозиційні сили використали для передвиборчої агітації на 62% більше телеефірного часу, ніж провладні
опубліковано 19 жовтня 2012 року о 18:28

 

Держкомтелерадіо України узагальнив результати моніторингу доступу суб’єктів виборчого процесу до ефірів провідних загальнонаціональних телеканалів за період 24 вересня -14 жовтня 2012 року. Обсяги ефірного часу, виділеного для висвітлення та висловлювання точки зору представникам «опозиції», на 62% більше використаних обсягів ефірного часу представниками влади та Партії регіонів.

1. За обсягами прямої політичної реклами «опозиційні» сили представлені в 1,96 рази більше за Партію регіонів (57год, 49хв до 29год, 34хв, 43сек). Комуністична партія представлена в обсязі 13год, 48хв, 25сек.

2. Висвітлення діяльності «опозиційних» політичних сил у новинах переважає Партію регіонів: за хронометражем - у 2,43 рази (5 год, 37хв, 30сек проти 2год, 21хв, 48сек), за кількістю сюжетів – у 3,8 рази (69 проти 264). Комуністична партія представлена в обсязі 1год, 03хв, 45сек.

3. Час, виділений на виступи представникам «опозиційних» сил в ефірах найпопулярніших ток-шоу та програм, у 4,84 рази перевищує час, який надавався спікерам Партії регіонів (12год, 44хв, 52сек проти 2год, 57хв, 40сек). Комуністична партія представлена в обсязі 1год, 39хв, 45сек.

4. Загальна кількість сюжетів щодо висвітлення діяльності органів державної влади 396, загальний хронометраж часу, приділений цьому – 12год, 35хв, 11сек.

 

Таким чином, враховуючи загальні хронометражі присутності Партії регіонів та «опозиційних» політичних сил – суб’єктів виборчого процесу в ефірах провідних телеканалів, «опозиція» представлена у 2,2 рази більше (76год, 11хв, 22сек проти 34год, 54хв, 11сек).

Загальний хронометраж присутності в ефірах телеканалів Комуністичної партії складає 16год, 31хв, 35сек.

У разі додавання хронометражів присутності Комуністичної партії та Партії регіонів в ефірах телеканалів, «опозиційні» політичні сили матимуть перевагу у 1,49 рази (76год, 11хв, 22сек проти 51год, 16хв, 28сек).

 

При проведенні дослідження аналізувалися ефіри наступних телеканалів: ІНТЕР, 1+1, ICTV, Новий канал, СТБ, ТРК “Україна”, Перший національний, 5-й канал.

Напрями дослідження:

1. Обсяги прямої політичної реклами (хронометраж).

2. Кількість сюжетів та тривалість (хронометраж) ефірів субєктів виборчого процесу у вечірніх новинах.

3. Обсяги присутності (хронометраж) представників суб’єктів виборчого процесу в ефірах найпопулярніших ток-шоу (“Велика політика з Євгеном Кисельовим”, «Позаочі», “Шустер Live”, “Республіка з Ганною Безулик”, “Свобода слова на ICTV”, “Один на один”, «Про головне»).

4. Кількість сюжетів та тривалість (хронометраж) ефірів висвітлення діяльності органів державної влади у новинах.

Показники розраховані як співвідношення загальних хронометражів прямої політичної реклами, інформаційних матеріалів у новинах, часу виступів у ток-шоу між «опозиційними» політичними силами (ОО «Батьківщина», УДАР, «Україна вперед!», ВО «Свобода», «Наша Україна», Радикальна партія) та Партією регіонів.

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux