| Харківська ОДТРК регулярно користується рейтинговими дослідженнями та незалежними опитуваннями громадської думки щодо місцевого телебачення. Адже за їхньою допомогою можна найповніше зрозуміти уподобання та потреби сучасного глядача. За підсумками останніх досліджень, проведених серед молодіжної аудиторії, на жаль, понад 50% харківських студентів взагалі не дивиться регіональне телебачення. Ця інформація була оприлюднена на офіційному сайті ІА «STATUS QUO». |
Згідно результатів опитування, студенти найчастіше дивляться національні телеканали: «Новий канал» (44% респондентів), «1+1» (43%), «Інтер» (39,8%). Найпопулярніші радіостанції "Люкс FМ" (36%), "Русское радио - Украина" (23%) і "Наше радио" (21,5%). 22% опитуваних радіо взагалі не слухають, а 13% обирають інтернет-радіо.
Серед програм новин частіше за все студенти дивляться "ТСН" (канал "1+1", 47,6%), "Подробности" ("Інтер", 35%), "Репортер" ("Новий канал", 25,8%), "Вікна" ("СТБ", 22%) і "Факты" ("ICTV", 17,3%). 15,9% респондентів новини майже не дивляться.
Понад половини опитаних (55%) майже не цікавляться програмами місцевих каналів. 21% дивляться їх 1-2 рази на тиждень, 6,6% - щодня. Серед місцевих телеканалів студенти частіше дивляться програми «Фора» (14,8%), «ОТБ» (13,5%) та «7-го каналу» (10%).
На питання, які програми місцевих телеканалів ви обираєте, більшість відповіли, що музичні програми та концерти (25%), новини (24%) та художні фільми (21%). Найменшою популярністю користуються програми про віру, релігію, церкву (1,6%). Серед програм місцевих новин опитувані частіше дивляться "Харьковские известия" (15%) та новини "ОТБ" (12,4%). Однак близько половини респондентів (47,8%) місцеві новини не дивляться.
Відповідаючи на питання, чия думка про події в Україні для вас найавторитетніша, понад половини студентів (54%) назвали думку рідних та друзів, 27,6% прислуховуються виключно до власних роздумів, а 18% - до інформації в Інтернеті.
Більшість респондентів прагнуть отримувати будь-яку інформацію через Інтернет (87,5%). Телебачення як джерело інформації обирають 29,5% опитаних, спілкування з друзями – 19,3%, пресу – 11,6%.
За результатами опитування, місцеві новинні інтернет-ресурси, якими студенти часто користуються - "Харьковские новости" (11,3%) та "Харківський портал» (11%). 38% респондентів не читає в Інтернеті регіональних новин.
Також, за результатами опитувань, політичні ток-шоу більшість респондентів не дивиться.
Такі підсумки дослідження «Теле-, радіо-, інтернет-простір Харкова», яке провели студенти соціологічного факультету Харківського національного університету ім. В.Каразіна. Опитаними були студенти 11-ти харківських ВНЗ-ів, повідомив ІА "SQ" керівник практики, доцент прикладної соціології ХНУ Сергій Аксьонов.