За результатами тендерної закупівлі розробником і виконавцем комунікаційної кампанії, що має на меті формувати знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, стане ТОВ «МЕДІА ХАБ». Загальна ціна закупівлі становить три мільйони вісімсот сорок тисяч гривень, у тому числі ПДВ 20% у розмірі шістсот сорок тисяч гривень.
Кошти для проведення інформаційної кампанії передбачені бюджетною програмою 3802390 «Здійснення заходів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції в інформаційній сфері».
Кампанія розрахована зокрема й на громадян держав-членів ЄС. Методом її проведення стане адаптація та переклад готової інформаційної продукції на мови європейських країн, розміщення її в мережі Інтернет, зокрема в соціальних мережах. Передусім у цих матеріалах висвітлюватимуться євроінтеграційні кроки Української держави, яка під час повномасштабного військового вторгнення російської федерації в Україну проявляє стійкість, відновлює зруйновану агресором інфраструктуру та промисловість.
Ця кампанія має переконати європейців у перевагах для країн Європейського Союзу від майбутнього набуття Україною членства в ЄС.
Фото ZN