| 17 січня 2011 року на телеканалах CNN International та CNN розпочинається показ рекламних роликів про Україну. Імідж-кампанія України за кордоном проходить в рамках підготовки до «Євро-2012». |
«Два 30-секундних ролики транслюватимуться шість-сім разів на добу до квітня 2011 року, - зазначає перший заступник голови Держкомтелерадіо Олександр Курдінович. - Один ролик - про інвестиційну привабливість України, а другий - про її туристичні принади. Виготовив рекламні ролики телеканал CNN. Уперше весь світ побачить таку рекламну кампанію про Україну. Це Європа, Азія, Близький Схід, Африка, США і Канада, чого раніше ніколи не було».
Творці рекламних роликів намагалися різноманітними візуальними засобами закріпити у глядачів стійку асоціацію України з літерою U.
Фінансував рекламну кампанію України за кордоном міжнародний Фонд економічних реформ в Україні, який створено наприкінці 2010 року. Засновниками Фонду є представники вітчизняного малого і середнього бізнесу, а до наглядової ради входять як українські, так і іноземні громадяни. Мета фонду - надати професійну та інтелектуальну підтримку уряду України в проведенні економічних реформ. Крім того, його діяльність буде спрямована на створення позитивного іміджу України в світі.