Українські ЗМІ у виборчому процесі

опубліковано 29 березня 2006 року о 16:52

Значним позитивним моментом нинішньої виборчої кампанії керівник Держкомтелерадіо вважає те, що засоби масової інформації не лише надавали широку можливість кандидатам оприлюднювати свої передвиборчі програми, але й проводили широку просвітницьку роботу. Зокрема, Державний комітет телебачення і радіомовлення України організував виготовлення та розміщення на державних телерадіоканалах роликів із роз’ясненням виборчого законодавства. І, таким чином, це дало змогу виборцям визначитись і правильно зробити свій вибір.

Державні засоби масової інформації, сказав Іван Чиж, свою місію у цьогорічних виборах виконали достатньо продуктивно і ефективно, без істотних зауважень і проблем. Вони діяли в рамках чинного законодавства.

Загалом, відзначив Голова Держкомтелерадіо, всі телевізійні канали як державні , так і приватні, дотримувались нейтральної позиції у подачі політичної реклами різних партій і блоків. Хоча намагання учасників перегонів показати у засобах масової інформації себе, свою платформу було максимальним.

Голова Держкомтелерадіо України Іван Чиж відповів також на запитання присутніх на прес-конференції, що стосувались фактів судових позовів до окремих ЗМІ та журналістів, роздержавлення засобів масової інформації, створення суспільного телерадіомовлення та ін.

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux