| Телеканал «Рось» залишається основним джерелом місцевої інформації в Черкаській області. Про це свідчать дослідження соціологічної компанії«TNS-СОЦИС». Так, проведене вже вдруге за рік опитування черкащан у грудні, зафіксувало збільшення глядацької аудиторії телеканалу на 4,7 %. За результати дослідження проведеними у серпні 2011 року 53,5% мешканців Черкаської області отримували інформацію про місцеві події завдяки телерадіопрограм ОДТРК «Рось». В грудні цього року цей відсоток збільшилася до 58, 2%. |
Серед нововведень, які в певній мірі вплинули підвищення популярності державного телеканалу - вихід новин із супроперекладом, запуск он-лайн мовлення. А це означає, що телеканал почали дивитися люди із вадами слуху та глядачі, що користуються виключно інтернетом.
Звичайно, збільшенню популярності телеканалу сприяла і трансляція фінального етапу мистецького шоу «Рось шукає таланти». Нагадаємо, що за даними компанії з маркетингових та соціальних досліджень «GfK Ukraine», в листопаді рейтинг перегляду мистецького проекту «Рось шукає таланти», перевищив рейтинг перегляду програм всеукраїнських телеканалів, серед яких Інтер, ICTV, Новий канал та Перший національний.
Крім того, за даними соціологічних досліджень, в області зросла також роль інтернет- видань як джерела місцевої інформації на 3,5 %.
| Серпень 2011 | Грудень 2011 | Динаміка |
% | % | % | |
Телеканал ТРК «Рось» | 53,5% | 58,2% | 4,7% |
Телеканал «Вікка» | 38,5% | 39,0% | 0,5% |
Місцева районна (міська) газета | 33,7% | 35,6% | 1,9% |
Газета «Вечірні Черкаси» | 30,8% | 27,3% | - 3,5% |
ФМ-радіостанції | 26,8% | 26,6 % | - 0,2% |
Інтернет | 21,8% | 25,3% | 3,5% |
Обласне (дротове) радіо | 20,6 % | 17,7% | - 2,9 |
Місцева районна (міська) телерадіокомпанія | 12,0 % | 15,6% | 3,6% |
Газета «Акцент» | 11,4 % | 12,5 % | 1,1 % |
Газета «Нова Доба» | 11,0 % | 10,9 % | - 0,1% |