Трансляція Євробачення на Суспільному мала рекордну кількість переглядів
опубліковано 13 травня 2024 року о 17:20

Сотні тисяч українських телеглядачів дивилися трансляцію фіналу Пісенного конкурсу Євробачення-2024, який пройшов 11 травня у шведському Мальме. Зокрема, тільки на телеканалі Суспільне Культура за фіналом пісенного конкурсу спостерігало 800 тистелеглядачів за аудиторією віком від 4 років, у містах з населенням понад 50 тис. мешканців, де проводяться вимірювання телеаудиторії. Минулого року фінал Євробачення-2023 на телеканалі Суспільне Культура дивилися 579 тис. глядачів (4+, у містах 50 тис.+).

Цьогоріч Суспільне Мовлення транслювало наживо фінал Євробачення на телеканалі Суспільне Культура, сайтах Суспільне Культура, Суспільне Євробачення, на Радіо Промінь, а також на диджитал-платформах.

Середня частка аудиторії трансляції на телеканалі Суспільне Культура, що тривала майже 4 години, становила 17,4% за аудиторією понад 18 років у містах з населенням понад 50 тис. мешканців. Під час оголошення переможців пісенного конкурсу частка трансляції в моменті досягла 28,6% (18+, міста 50 тис.+).

Загалом трансляції трьох передшоу, двох півфіналів та фіналу Пісенного конкурсу на телеканалі Суспільне Культура побачили 1 млн 420 тис. унікальних телеглядачів (4+, міста 50 тис.+).

Ютуб-трансляція Євробачення Україна з передшоу та коментаторської студії Тімура Мірошниченка та Василя Байдака отримала станом на 13 травня понад 792 тис. переглядів.

Впродовж доби після фіналу на ютуб-каналі Євробачення Україна було близько 2 млн 174 тис. переглядів на всьому контенті (влоги, shots, нарізки, експлейнери), а трансляція посіла третю сходинку в трендах українського YouTube. Загалом чотири перші позиції рейтингу займав контент фіналу Євробачення-2024. До того ж ютуб-канал перетнув позначку у 200 тис. підписників.

Тільки пряму трансляцію фіналу Євробачення-2024 на сайтах Суспільне Євробачення, та Суспільне Культура дивилися 226 тис. та майже 143 тискористувачів відповідно.

Фейсбук-сторінка Євробачення Україна отримала понад 140,6 тис. переглядів фіналу Євробачення-2024. Також у день фіналу Інстаграм suspilne.eurovision отримав понад 6,3 млн переглядів формату Reels, Тікток suspilne.eurovision — понад 5,3 млн переглядів контенту про Євробачення.




Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux