Сотні тисяч українських телеглядачів дивилися трансляцію фіналу Пісенного конкурсу Євробачення-2024, який пройшов 11 травня у шведському Мальме. Зокрема, тільки на телеканалі Суспільне Культура за фіналом пісенного конкурсу спостерігало 800 тис. телеглядачів за аудиторією віком від 4 років, у містах з населенням понад 50 тис. мешканців, де проводяться вимірювання телеаудиторії. Минулого року фінал Євробачення-2023 на телеканалі Суспільне Культура дивилися 579 тис. глядачів (4+, у містах 50 тис.+).
Цьогоріч Суспільне Мовлення транслювало наживо фінал Євробачення на телеканалі Суспільне Культура, сайтах Суспільне Культура, Суспільне Євробачення, на Радіо Промінь, а також на диджитал-платформах.
Середня частка аудиторії трансляції на телеканалі Суспільне Культура, що тривала майже 4 години, становила 17,4% за аудиторією понад 18 років у містах з населенням понад 50 тис. мешканців. Під час оголошення переможців пісенного конкурсу частка трансляції в моменті досягла 28,6% (18+, міста 50 тис.+).
Загалом трансляції трьох передшоу, двох півфіналів та фіналу Пісенного конкурсу на телеканалі Суспільне Культура побачили 1 млн 420 тис. унікальних телеглядачів (4+, міста 50 тис.+).
Ютуб-трансляція Євробачення Україна з передшоу та коментаторської студії Тімура Мірошниченка та Василя Байдака отримала станом на 13 травня понад 792 тис. переглядів.
Впродовж доби після фіналу на ютуб-каналі Євробачення Україна було близько 2 млн 174 тис. переглядів на всьому контенті (влоги, shots, нарізки, експлейнери), а трансляція посіла третю сходинку в трендах українського YouTube. Загалом чотири перші позиції рейтингу займав контент фіналу Євробачення-2024. До того ж ютуб-канал перетнув позначку у 200 тис. підписників.
Тільки пряму трансляцію фіналу Євробачення-2024 на сайтах Суспільне Євробачення, та Суспільне Культура дивилися 226 тис. та майже 143 тис. користувачів відповідно.
Фейсбук-сторінка Євробачення Україна отримала понад 140,6 тис. переглядів фіналу Євробачення-2024. Також у день фіналу Інстаграм suspilne.eurovision отримав понад 6,3 млн переглядів формату Reels, Тікток suspilne.eurovision — понад 5,3 млн переглядів контенту про Євробачення.