За ініціативи Уряду, Офісу Віцепрем'єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції О. Стефанішиної на замовлення Держкомтелерадіо розпочато впровадження наступного етапу державної комунікаційної кампанії «Еmbrace Ukraine».
Кампанія є продовженням урядової комунікаційної кампанії "EmbraceUkraine. StrengthentheUnion" на підтримку статусу кандидата на членство в ЄС у державах ЄС, проведеної у травні-червні 2022 року, і має переконати європейців у перевагах для країн Європейського Союзу від майбутнього набуття Україною членства в ЄС.
Цього разу звертаємося до аудиторій п’яти європейських країн - Іспанія, Італія, Франція, Німеччина, Нідерланди.
Україну чують і розуміють. Традиційно говоримо з аудиторіями їх національними мовами. Говоримо про прості і близькі кожному речі - про необхідність рухатися вперед, долаючи перешкоди, про спільні цінності та про нашу спільну безпеку. Про те, як попри війну, Україна демонструє високу стійкість та наближається до повноцінного членства у Європейському Союзі.
За допомогою фактів та цифр руйнуємо міфи московської пропаганди, що з новою силою розгорнулася у Європі, таргетуємо емоційні та інформативні віжуали на представників бізнесу, інфлуенсерів та простих європейців, щоб переконати - Україна є невід’ємною частиною економічного і соціокультурного європейського простору.
Кампанія поєднує низку діджитал-інструментів та форматів поширення контенту, що має єдиний візуальний стиль. Зокрема, пости та сторіз у соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok, просування на відеохостингу Youtube, Google Ads, розміщення на блогерських платформах цільових країн. Адаптацією та просуванням контенту займається комунікаційна платформа Media Hub.
Комунікаційна кампанія триватиме до середини вересня 2023 року та передбачає загальне планове охоплення щонайменше 18-ти мільйонів мешканців європейських країн.