![endif]>![if> | 15 листопада в Україні в рамках концепції EUКраїна стартувала друга інформаційна кампанія, яка роз’яснюватиме зв’язок між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та позитивними змінами в житті громадян України. |
Проєкт реалізує Держкомтелерадіо в партнерстві з Офісом Віцепрем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U.
За результатами тендерних закупівель через Prozorro виконавцем інформаційної кампанії визначена ГО «Київський прес-клуб». Мета кампанії - на прикладах результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС підвищити обізнаність українців про можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція.
Кампанія розрахована на жителів шести південно-східних областей України - Одеської, Миколаївської, Херсонської, Харківської, підконтрольних Україні територій Донецької та Луганської областей. В межах кампанії заплановано розміщення інформаційних матеріалів на наступних каналах: 9 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах, основні з яких - ТРК Україна, Інтер; 10 радіороликів на 4 національних радіостанціях, основні з яких - Хіт FM, радіо Roks, Наше радіо; 9 відеороликів, а також 22 анімованих банери у найпопулярніших месенджерах України, а саме Viber, Telegram, Facebook Messenger з геолокацією на шість південно-східних областей України; 22 сюжети на 200 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України; 1 cюжет внутрішньої реклами.
Передбачається, що цією інформаційною кампанією буде охоплено до 10 мільйонів громадян.
Більше про EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням https://association4u.in.ua/