| Сьогодні VI Київська міжнародна виставка-ярмарок завершує свою роботу. Держкомтелерадіо провів опитування основних учасників книжкового форуму – видавців щодо їхньої оцінки цьогорічного заходу та пропозицій на майбутнє. |
Анкета містила питання: в яких роках видавці брали участь у заході, чи задовольняє місце проведення виставки, з якого джерела дізнались про проведення (повідомлення ЗМІ, рекламне оголошення, мережа Інтернет), за яких умов проведення виставки в наступному році буде успішним, чи була результативною участь видавництва у заході, чи братимуть вони участь у VII КМКВЯ .
Анкетування виявило ряд видавництв, які є традиційними учасниками виставки з часу заснування в 2004 році. Серед них - ДНВП «Картографія», «Дніпро», ДП «Самміт-книга», «Наукова думка», «Музична Україна», «Ніка-центр», «Либідь», «Букрек», КП «Редакція «Дім, сад, город», а також управління у справах преси та інформації, Миколаївської облдержадміністрації, управління інформаційної політики Донецької облдержадміністрації, Чернігівське управління по пресі та інформації тощо.
Основними джерелами інформування про проведення виставки стали запрошення від Держкомтелерадіо, інформація з інтернет-мережі, рекламні повідомлення. Більшість видавців переконані: необхідно збільшити кількість і якість рекламно-інформаційного супроводу (особливо в метро) та починати рекламу заходу за місяць до початку.
Чимало учасників позитивно оцінили проведення виставки в Міжнародному виставковому центрі. Але вважають, що робота була б успішнішою якби вона проводилася в центрі міста, в Українському Домі.
Деякі видавці висловили пропозиції перенести проведення виставки на початок-середину вересня. На їхню думку, це б дало змогу залучити більшу кількість відвідувачів із числа студентів, учнів, вчителів. Пролунали слушні пропозиції щодо проведення виставки у вихідні дні.
Щодо інших умов успішності виставки в наступному році, то були зазначені наступні: збільшення загального числа учасників, зокрема, іноземних держав, залучення до участі книгорозповсюджувачів і оптових партнерів, а не лише видавців, масштабна кампанія в ЗМІ, поява цікавих книжкових новинок, фіксовані ціни на участь, своєчасність повідомлень і запрошення до участі тощо. Також респонденти радять залучати до заходів більшу кількість відомих митців, спортсменів, які своїм прикладом будуть заохочувати молодь вчитись і більше читати; проводити більше молодіжних заходів, а не дитячих.
Результати роботи виставки усі без винятку видавці оцінюють позитивно. Тож наступного року вони висловили бажання знову стати учасниками вже VII Київської міжнародної книжкової виставки-ярмарку.