![endif]>![if> | 6 листопада відбувся перший із циклу запланованих онлайн семінар для працівників місцевих комунальних телерадіокомпаній, який провели Укртелерадіопресінститут спільно з НСЖУ за участю Держкомтелерадіо. |
Тема навчання – «Цифрові медіа інструменти». Комунікація забезпечувалася програмою ZOOM, завдяки чому захід об’єднав 47 слухачів з різних областей України.
Як наголосив у вступному слові директор Укртелерадіопресінституту Ярослав Літинський, метою тренінгу є засвоєння учасниками ефективних прийомів роботи в Інтернеті, застосування інструментів, які відкривають реальну можливість розширювати аудиторію, просувати свій контент і, як результат, заробляти кошти.
Упродовж трьох годин працівники комунальних телерадіокомпаній, відповідальних за підтримку сайтів, сторінок у FB, Instagram та месенджера Telegram, роботу з рекламодавцями слухали лекції медіа тренерів. Денис Замрій у лекції на тему «Маркетинг соціальних мереж (SMM). Монетизація присутності у соціальних мережах» покроково розкрив тонкощі використання можливостей різноманітних структур Інтернету на благо видання. Найперше, виклав аргументовану і перевірену на власному досвіді своєрідну «дорожню карту» створення медіа імперії в світовій мережі. Розповів, як застосовувати алгоритми FB та YouTube, чим зацікавлювати і як залучати користувачів різноманітних груп у цих та інших соціальних мережах для просування свого контенту. Зокрема, йшлося про використання соціальних мереж як каналу промо та трафіку для регіональних ЗМІ; системи залучення коштів через Інтернет, наприклад, пряму рекламу та партнерські програми.
Медіа тренер Павло Кавецький виступив з лекцією «Будова та структура Інтернет представництва регіонального ЗМІ та SEO просування Інтернет ЗМІ». Фахівець надав усю необхідну інформацію про те, як створити сайт видання, яким має бути його контент, як його «залити». Слухачі ознайомилися із особливостями роботи системи SEO, як з допомогою відповідних метрик і параметрів у Google Analitic можна дізнатися про аудиторію сайту, її взаємодію з ним, з’ясувати рівень успішності комерційного складника, порівняти видатки на рекламу з доходами платних маркетингових каналів. На думку учасників семінару, вони отримали своєрідні ключі до успіху, досягнення реальної незалежності ЗМІ та його впливу в соціумі.