|
| Перший національний отримав високі медіапоказники у вихідні дні. Так, відповідні рейтинги показали, що серед глядачів каналу популярними є як розважальні, так і інформаційно-аналітичні програми НТКУ. У суботу, 25 лютого, найбільш рейтинговими стали такі розважальні та пізнавальні проекти як прем’єра «Школи юного суперагента» з часткою 7,08 % і «Золотий гусак» з часткою 3,05 % (за аудиторією 18+). |
У неділю розважальні програми також мали високі медіапоказники: «Шеф-кухар країни» пройшов з часткою 6,07 %, а «Караоке для дорослих» дістало частку 5,77 %.
Рейтинговими були і інформаційно-аналітичні програми Першого національного: повтор ток-шоу «Шустер LIVE» дістав частку 9,47 %, «Вечори з В. Коротичем» – 5,16 %, проект «Зворотний зв'язок» – 2,89 % та «Підсумки дня» – 2,32 %.