Перший національний отримав високі медіапоказники
опубліковано 27 лютого 2012 року о 15:59

Перший національний отримав високі медіапоказники у вихідні дні. Так, відповідні рейтинги показали, що серед глядачів каналу популярними є як розважальні, так і інформаційно-аналітичні програми НТКУ.

У суботу, 25 лютого, найбільш рейтинговими стали такі розважальні та пізнавальні проекти як прем’єра «Школи юного суперагента» з часткою 7,08 % і «Золотий гусак» з часткою 3,05 % (за аудиторією 18+).

У неділю розважальні програми також мали високі медіапоказники: «Шеф-кухар країни» пройшов з часткою 6,07 %, а «Караоке для дорослих» дістало частку 5,77 %.

Рейтинговими були і інформаційно-аналітичні програми Першого національного: повтор ток-шоу «Шустер LIVE» дістав частку 9,47 %, «Вечори з В. Коротичем» – 5,16 %, проект «Зворотний зв'язок» – 2,89 % та «Підсумки дня» 2,32 %.

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux