| За даними компанії з маркетингових та соціальних досліджень в Україні «GfK Ukraine», в листопаді 2011 року рейтинг перегляду Черкаської обласної телерадіокомпанії, завдяки трансляції мистецького проекту «Рось шукає таланти», перевищив рейтинг перегляду програм всеукраїнських телеканалів, серед яких Інтер, ICTV, Новий канал та Перший національний. |
Трансляцию шоу, 19 листопада 2011 року, дивилися 18,07% (shr%) всіх телеглядачів Черкаської області. Загалом, рейтинг телеперегляду цього дня досяг 7,68% (rat%), завдяки чому обласна телерадіокомпанії зайняла лідируючі позиції в рейтингу програм, які транслювалися в цей час в ефірі на телеканалі Інтер - 5,04% (rat%), ICTV – 2,53% (rat%), Новий – 0,67% (rat%) та Перший національний – 5,12 (rat%).
Середньодобова частка телеканалу в листопаді склала 0,81% (shr%). Рейтинг телеканал серед телеглядачів регіону за даний період становив 0,14% (серед глядачів області, не враховуючи місто Черкаси).
В свою чергу в обласному центрі середньодобова частка телеканалу «Рось» склала 0,71% (shr%), %), а рейтинг досяг 0,13%(rat%).
Дані компанії GfK-Ukraine
Нагадаємо, мистецьке шоу «Рось шукає таланти» є першим інтерактивним проектом в історії черкаського телебачення. Його мета - дати можливість талановитій молоді із найвіддаленіших куточків області заявити про себе, показати свої таланти в різних жанрах художньої самодіяльності. Завдяки проекту діти із «глибинки» отримали реальний шанс реалізувати свої найсміливіші мрії в галузі мистецтва. Нині успішно завершується другий етап телепроекту. В ньому шляхом інтерактивних голосувань, визначено по одному переможцю від кожного району області, а також міст Золотоноша, Канів, Умань та Черкаси. 19 грудня відбудеться фінальний гала-концерт на якому і буде визначено ім’я переможця. Так, протягом першого місяця другого етапу інтерактивне шоу «Рось шукає таланти» переглянули понад 300 тисяч черкащан. Більше 27 тисяч людей, віддали свої голоси на інтернет-сторінці телерадіокомпанії та за допомогою SMS-повідомлень.