Медіапоказники Першого національного зростають
опубліковано 24 вересня 2012 року о 17:24

Перший національний за минулий тиждень отримав гарну динаміку зростання медіапоказників. За аудиторією 18+ середня частка тижня зросла на 8 %, досягши 3,34%.

За цими показниками Перший національний у період з 17 по 23 вересня випередив телеканали «Інтер», СТБ, «Україна», «1+1», «Новий канал», НТН та інші.

20 вересня популярністю серед глядачів користувалася програма новин «Підсумки дня». Частка телеперегляду її вечірнього випуску становила 5,36 % за аудиторією 18+.

Високі медіапоказники мали і художні фільми НТКУ: «Літня поїздка до моря» отримала 4,94 %, «В останню чергу» – 6,35 % тощо. Частки перегляду музичних концертів Першого національного «Живи в Україні» та «Українська пісня» становили 4,41 % та 4,38 % відповідно.

Як переконані самі телевізійники, такі темпи зростання медіапоказників Першого національного пояснюються наповненням телеефіру якісними програмами та власними проектами, популярними серед глядачів.

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux