| Перший національний за минулий тиждень отримав гарну динаміку зростання медіапоказників. За аудиторією 18+ середня частка тижня зросла на 8 %, досягши 3,34%. За цими показниками Перший національний у період з 17 по 23 вересня випередив телеканали «Інтер», СТБ, «Україна», «1+1», «Новий канал», НТН та інші. |
20 вересня популярністю серед глядачів користувалася програма новин «Підсумки дня». Частка телеперегляду її вечірнього випуску становила 5,36 % за аудиторією 18+.
Високі медіапоказники мали і художні фільми НТКУ: «Літня поїздка до моря» отримала 4,94 %, «В останню чергу» – 6,35 % тощо. Частки перегляду музичних концертів Першого національного «Живи в Україні» та «Українська пісня» становили 4,41 % та 4,38 % відповідно.
Як переконані самі телевізійники, такі темпи зростання медіапоказників Першого національного пояснюються наповненням телеефіру якісними програмами та власними проектами, популярними серед глядачів.