| З метою інформування населення про порядок отримання засобів приймання сигналів цифрового телерадіомовлення стандарту DVB-T2 Держкомтелерадіо України створено консультаційний центр, при якому функціонує «гаряча телефонна лінія». За два місяці її роботи надано відповідні консультації майже 15 тисячам громадян. |
Найчастіше дозвонювачів цікавить питання можливості отримання телетюнерів безкоштовно тим чи іншим категоріям населення, порядок оформлення відповідної заяви у місцевих управліннях соціального захисту, а також технічні характеристики засобу прийому цифрового сигналу.
Нагадаємо, за номером (044) 239-61-09 «гарячої телефонної лінії» Держкомтелерадіо можна дізнатися про порядок забезпечення малозахищених верств населення телетюнерами. Графік роботи «гарячої лінії»: з понеділка по четвер - з 9.00 до 18.00. У п'ятницю - з 9.00 до 16.45.
Окрім того, консультування громадян щодо можливості отримання телетюнерів здійснюється також і через електронну пошту. Також на сайті Держкомтелерадіо за адресою http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/category/main?cat_id=88486 функціонує рубрика «Запитай Голову Комітету». У цьому розділі кожен бажаючий може поставити своє запитання безпосередньо Голові Держкомтелерадіо України. Відповіді керівника відомства оприлюднюються на веб-сайті Держкомтелерадіо України та на офіційних сторінках Комітету у соціальній мережі Facebook за адресою http://www.facebook.com/pages/ /318456781557306 та «Вконтакте» - http://vk.com/derzkomteleradio.