Комунікаційна кампанія EUКраїна: звіт та аналіз
опубліковано 10 лютого 2022 року о 09:17

10 лютого відбулась конференція державних органів влади «Комунікаційна кампанія EUКраїна: звіт та аналіз» за участі Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольги Стефанішиної, Міністра культури та інформаційної політики України Олександра Ткаченка, Посла Європейського Союзу, Голови Представництва ЄС в Україні Матті Маасікаса та інших.


Учасники обмінялися досвідом втілення комунікаційної стратегії та проведення комунікаційних кампаній щодо євроінтеграції. Йшлося також про удосконалення координації урядових органів центрального та регіонального рівнів для забезпечення підтримки реформ з євроінтеграції. Захід транслювався онлайн на сторінці Facebook Офісу Віцепрем'єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Під час конференції було презентовано результати кампанії EUKраїна. Начальник управління з питань телебачення і радіомовлення, європейської та євроатлантичної інтеграції Держкомтелерадіо Олександр Ободович поділився досвідом та результатами другого етапу кампанії. Зокрема, у рамках EUКраїна на замовлення Держкомтелерадіо в листопаді відбулися дві роз’яснювальні кампанії. Перша щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави. Друга роз'яснювала зв’язок між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та позитивними змінами в житті громадян України.

«Зусилля кампанії були спрямовані на оффлайн рекламу, тобто пряму рекламу у класичних медіа, а також використання елементів діджітал, – зазначив Олександр Ободович. – Всі процедури були проведені в рамках офіційних тендерів на ProZorro. Відповідно були прозоро обрані підрядники, і за певними напрацьованими віжуалами і наративами реалізовувалися етапи зазначеної кампанії. Цільовою аудиторією стали 36% так званих світчерів, які могли б потенційно і мали б включатися в процеси розуміння та участі у процесах європейської інтеграції. Так само було обрано шість південно-східних регіонів – Донецька, Луганська, Миколаївська, Херсонська, Одеська і Харківська області для того щоб синергувати та підсилити взаємодію і ефект від попередніх хвиль кампаній

Перший етап кампанії спільно за всіма комунікаційними каналами (телебачення, радіо, внутрішня і зовнішня реклама та діджітал) набрав понад 15 млн. контактів, що підтверджено аналітикою. Другий етап кампанії перевищив очікувані показники майже на 6 млн. контактів. Тому наш підхід до підбору медіаканалів та розміщення інформаційних матеріалів можна оцінити як ефективний».

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux