| З початком 2012 року на Харківській обласній державній телерадіокомпанії стартував новий телевізійний сезон, відзначений низкою модернізацій. Харківські телевізійники поліпшили анімаційне та студійне оформлення каналу, змінили стиль та концепцію мовлення. Ще однією «родзинкою» каналу став новий щоденний прямоефірний проект «Харків online», який виходить тричі на день. |
Журналісти ОДТРК впевнені: цей проект дасть змогу підтримувати постійний контакт з глядачем та вивчати громадську думку щодо резонансних подій регіону та країни.
Окрім того, керівництво каналу активно зайнялося власним промоушеном. В різних районах міста з’явились рекламні банери каналу. Бігборди та лайтбокси містять логотип ОТБ, слоган та рекламу нових проектів. Все це проводиться з метою привернення уваги глядачів до каналу, підвищення рейтингів та бажанням розповісти про новий стиль регіонального телебачення.