13 квітня 2004 року Голова Державного комітету телебачення і радіомовлення України Іван Чиж узяв участь у прямій телефонній лінії з питань виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів, завдань щодо підвищення у 2004 році якості життя населення, забезпечення прав і свобод громадян, створення можливостей розвитку особистості на основі сталого економічного зростання.
Під час “гарячої лінії” прозвучало 15 дзвінків із зверненнями, скаргами та пропозиціями громадян та 3 запитання від представників засобів масової інформації присутніх на “гарячій лінії”. На кожне звернення Голова Комітету надав конкретні ґрунтовні відповіді в межах компетенції Державного комітету телебачення і радіомовлення України.
За тематикою запитання, які безпосередньо стосувалися діяльності Комітету, можна розподілити таким чином:
- моральність у ЗМІ – 3;
- свобода слова – 4;
- розміщення реклами – 2;
- опублікування матеріалів у друкованих ЗМІ – 2;
- стан проводового радіомовлення – 2;
Майже половина усіх звернень (48%) надійшла від громадян, які входять до категорії найбільш незахищених верств населення (учителі, пенсіонери, ветерани Великої Вітчизняної війни, потерпілі від катастрофи на Чорнобильській АЕС). Вони переважно зверталися з проблем соціального та економічного характеру, які не належать до компетенції Комітету.
Так, найбільше прозвучало скарг на невиплату заробітної платні, пенсій та соціальної допомоги; неодноразово висловлювалися дорікання на бездіяльність місцевої влади та судових органів у вирішенні життєво важливих питань.
На такі звернення Іван Чиж пропонував письмово звернутися відповідних міністерств та відомств для подальшого розгляду порушених питань.
Оптимістичною нотою вплелися в час прямої телефонної лінії щирі слова подяки, висловлені особисто Івану Сергійовичу та президенту Національної телекомпанії України Олександру Савенку за відчутний внесок у розвиток та функціонування Національної телекомпанії.