| Наказом Держкомтелерадіо затверджено план підготовки та проведення передвиборної агітації державними ЗМІ під час позачергових президентських виборів у 2014 році. У документі наголошується, що висвітлення державними телерадіоорганізаціями виборчого процесу має бути на засадах об’єктивності, |
неупередженості та збалансованості, дотримання принципу рівних умов і можливостей усіх кандидатів на пост Президента України.
Розміщення матеріалів передвиборної агітації здійснюватиметься за рахунок коштів виборчих фондів на умовах рівної оплати за одиницю ефірного часу. Керівники державних ТРК повинні встановити розцінки вартості однієї хвилини (секунди) ефірного часу не пізніше як за 80 днів до дня виборів у розмірі, який не може перевищувати середньоарифметичну ціну на комерційну рекламу за останній квартал року, що передує року проведення виборів.
Водночас такі розцінки можуть розраховуватись окремо для робочих та вихідних, святкових днів, а також відповідно до кількості потенційної аудиторії ефірного часу. Розцінки мають бути опубліковані не пізніше як за 78 днів до дня виборів у друкованих ЗМІ.
У наказі зазначається, що керівники державних телерадіоорганізацій повинні забезпечити виробництво та трансляцію відео- та аудіороликів з роз’яснення виборчого законодавства.
Виготовлення та розміщення політичної реклами здійснюватиметься за рахунок коштів виборчих фондів кандидатів на пост Президента України.
Детальніше з текстом наказу можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Комітету http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=110780&cat_id=94566