| Держкомтелерадіо виніс на громадське обговорення розроблений за дорученням КМУ проект урядової постанови, якою зменшуються граничні норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію. |
Проект постанови також передбачає врегулювати питання розміру граничних витрат на сканування таких документів. Нагадаємо, що відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач інформації зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк документів, якщо їхній обсяг перевищує 10 сторінок. Розмір фактичних витрат визначається відповідним розпорядником на копіювання та друк в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України. Раніше для розрахунку цих граничних норм використовувалась мінімальна заробітна плата станом на дату копіювання та друк документів. Тепер пропонується для розрахунків використовувати прожитковий мінімум для працездатних осіб. Крім того через відсутність регламентації граничних витрат на сканування документів розпорядники інформації надавали запитувачам скановані документи безкоштовно. Велика кількість запитів та сканування документів, які налічують по кілька тисяч аркушів, могло призвести до блокування роботи державного органу. З огляду на ці обставини виникла необхідність врегулювати питання розміру граничних витрат на сканування документів, що надаються електронною поштою у відповідь на інформаційний запит, а також встановити економічно обґрунтовані розміри граничних витрат на ксерокопіювання документів та їх друк. З документом можна ознайомитись на сайті Держкомтелерадіо за посиланням http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159318&cat_id=74130 Пропозиції та зауваження до проекту слід надсилати на e-mail: pr@comin.gov.ua. Відповідальна особа – Кот Світлана Володимирівна. Телефони для консультацій: (044) 278-64-52. Строк проведення консультацій з громадськістю – до 4 листопада 2019 року. |