На кожне звернення Голова Комітету надав конкретні ґрунтовні відповіді в межах компетенції Державного комітету телебачення і радіомовлення України.
За тематикою запитання, які безпосередньо стосувалися діяльності Комітету, можна розділити таким чином:
Майже половина всіх звернень надійшла від громадян, які входять до найбільш незахищених верств населення (пенсіонери, учителі, ветерани Великої Вітчизняної війни). Вони переважно зверталися з проблем соціального та економічного характеру, які не належать до компетенції Комітету.
Так, найбільше прозвучало скарг на вихід з ладу систем опалення у житлових будинках, висловлювалися дорікання на бездіяльність пожежної служби, перевищення повноважень персоналом судових органів. На такі звернення Іван Чиж пропонував письмово звернутися до відповідних міністерств та відомств для подальшого розгляду порушених питань.
Неодноразово піднімалося питання незадоволення роботою Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо надання ліцензій на мовлення, бездіяльності у захисті суспільної моралі.
Про результати проведення «гарячої лінії» поінформовано Кабінет Міністрів України.