За період з 1 січня по 15 червня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 302 звернення громадян, що на 17 звернень більше, ніж за аналогічний період 2014 року. З них:
- від Адміністрації Президента України – 74 (у 2014 році – 24);
- від Верховної Ради України – 14 (у минулому році – 13);
- від Кабінету Міністрів України – 48 (у 2014 році - 45);
- від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 65 (у минулому році – 41);
- безпосередньо від громадян – 101 (у 2014 році – 162).
Колективних звернень надійшло 23 (у минулому році – 31).
За тематикою звернення розподілялися наступним чином:
- з питань діяльності друкованих ЗМІ – 22 (у 2014 році – 8);
- з питань книговидання – 43 (у 2014 році – 30);
- з питань телебачення і радіомовлення – 155 (у 2014 році – 146);
- з інших питань – 82 (у 2014 році – 101).
Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.
Повторних звернень надійшло 10, що на 6 звернень менше у порівнянні з минулим роком.
Крім того, у період з 1 січня по 15 червня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 521 звернення від Урядового контактного центру (у 2014 році – 1038). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:
- змістовне наповнення програм на телерадіоканалах – 76;
- відновлення роботи Українського радіо по всій території України – 62;
- технічна якість передач – 61;
- відновлення роботи українських теле- та радіоканалів у Донецькій та Луганській областях – 58;
- діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 45;
- заборона трансляції російських телеканалів та показу російських фільмів і передач – 32;
- реклама у ЗМІ – 26;
- видавнича справа – 24;
- діяльність друкованих ЗМІ – 21;
- трансляція засідань Верховної Ради України – 14;
- необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 8;
- інші питання – 94.
Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.