Інформація про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2015 р. (станом на 15 червня)

За період з 1 січня по 15 червня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 302 звернення громадян, що на 17 звернень більше, ніж за аналогічний період 2014 року. З них:

  • від Адміністрації Президента України – 74 (у 2014 році – 24);
  • від Верховної Ради України – 14 (у минулому році – 13);
  • від Кабінету Міністрів України – 48 (у 2014 році - 45);
  • від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 65 (у минулому році – 41);
  • безпосередньо від громадян – 101 (у 2014 році – 162).

Колективних звернень надійшло 23 (у минулому році – 31).

За тематикою звернення розподілялися наступним чином:

  • з питань діяльності друкованих ЗМІ – 22 (у 2014 році – 8);
  • з питань книговидання – 43 (у 2014 році – 30);
  • з питань телебачення і радіомовлення – 155 (у 2014 році – 146);
  • з інших питань – 82 (у 2014 році – 101).

Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.

Повторних звернень надійшло 10, що на 6 звернень менше у порівнянні з минулим роком.

Крім того, у період з 1 січня по 15 червня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 521 звернення від Урядового контактного центру (у 2014 році – 1038). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:

  • змістовне наповнення програм на телерадіоканалах – 76;
  • відновлення роботи Українського радіо по всій території України – 62;
  • технічна якість передач – 61;
  • відновлення роботи українських теле- та радіоканалів у Донецькій та Луганській областях – 58;
  • діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 45;
  • заборона трансляції російських телеканалів та показу російських фільмів і передач – 32;
  • реклама у ЗМІ – 26;
  • видавнича справа – 24;
  • діяльність друкованих ЗМІ – 21;
  • трансляція засідань Верховної Ради України – 14;
  • необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 8;
  • інші питання – 94.

Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux