За період з 1 січня по 15 червня 2014 року до Держкомтелерадіо України надійшло 285 звернень громадян, що на 820 звернень менше, ніж за аналогічний період 2013 року. З них:
- від Адміністрації Президента України – 24 (що на 47 менше, ніж у 2013 році);
- від Верховної Ради України – 13 (у минулому році – 22);
- від Кабінету Міністрів України – 45 (що на 85 менше, ніж у 2013 р.);
- від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 41 (на 43 менше, ніж минулого року);
- безпосередньо від громадян – 162 (що на 636 менше, ніж у 2013 р.).
Колективних звернень надійшло 31, що на 27 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року.
За тематикою звернення розподілялися наступним чином:
- з питань діяльності друкованих ЗМІ – 8 (у 2013 р. – 14);
- з питань книговидання – 30 (у 2013 р. – 33);
- з питань телебачення і радіомовлення – 88 (у 2013 р. – 140);
- з питань безкоштовного забезпечення засобами приймання цифрового телерадіомовлення – 58 (у 2013 р. – 833).
Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.
Повторних звернень надійшло 16, що на 64 звернення менше у порівнянні з минулим роком.
Крім того, у період з 1 січня по 15 червня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 1304 звернення від Урядового контактного центру (у 2013 р. – 2708). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:
- відновлення роботи російських телеканалів по всій території України – 444 звернення;
- безкоштовне забезпечення громадян телетюнерами – 194 звернень;
- відновлення роботи українських телеканалів у південно-східних областях України – 105;
- поліпшення роботи Українського радіо – 99 звернень;
- зменшення кількості реклами у ЗМІ – 58;
- необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 51;
- діяльність друкованих ЗМІ – 33;
- діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 32;
- інші питання – 288.
Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо України, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.