Інформація про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2015 р. (станом на 15 березня)

За період з 1 січня по 15 березня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 138 звернень громадян, що на 12 звернень менше, ніж за аналогічний період 2014 року. З них:

  • від Адміністрації Президента України – 39 (у 2014 році – 19);
  • від Верховної Ради України – 3 (у минулому році – 7);
  • від Кабінету Міністрів України – 25 (у 2014 році – 16);
  • від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 30 (у минулому році – 12);
  • безпосередньо від громадян – 41 (у 2014 році - 72).
  • Колективних звернень надійшло 11 (у минулому році – 11).

За тематикою звернення розподілялися наступним чином:

  • з питань діяльності друкованих ЗМІ – 14 (у 2014 році – 1);
  • з питань книговидання – 11 (у 2014 році – 12);
  • з питань телебачення і радіомовлення – 61 (у 2014 році - 82);

Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.

Повторних звернень надійшло 3, що на 6 звернень менше у порівнянні з минулим роком.

Крім того, у період з 1 січня по 15 березня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 225 звернень від Урядового контактного центру (у 2014 році – 395). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:

  • відновлення роботи українських теле- та радіоканалів у Донецькій та Луганській областях – 30;
  • погіршення роботи Українського радіо – 28;
  • заборона трансляції російських телеканалів та показу російських фільмів і передач – 20;
  • діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 15;
  • технічна якість передач – 15;
  • видавнича справа – 15;
  • діяльність друкованих ЗМІ – 13;
  • реклама у ЗМІ – 13;
  • змістовне наповнення телерадіопрограм – 12;
  • необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 8;
  • трансляція засідань Верховної Ради України – 6;
  • інші питання – 50.

Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux