За період з 1 січня по 15 вересня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 415 звернень громадян, що на 12 звернень менше, ніж за аналогічний період 2014 року. З них:
- від Адміністрації Президента України – 107 (у 2014 році – 46);
- від Верховної Ради України – 16 (у минулому році – 15);
- від Кабінету Міністрів України – 62 (у 2014 році – 67);
- від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 77 (у минулому році – 60);
- безпосередньо від громадян – 153 (у 2014 році – 239).
Колективних звернень надійшло 29 (у минулому році – 47).
За тематикою звернення розподілялися наступним чином:
- з питань діяльності друкованих ЗМІ – 27 (у 2014 році – 22);
- з питань книговидання – 57 (у 2014 році – 44);
- з питань телебачення і радіомовлення – 214 (у 2014 році – 216);
- з інших питань – 117 (у 2014 році – 145).
Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.
Повторних звернень надійшло 31, що на 10 звернень більше у порівнянні з минулим роком.
Крім того, у період з 1 січня по 15 вересня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 787 звернень від Урядового контактного центру (у 2014 році – 1450). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:
- змістовне наповнення програм на телерадіоканалах – 126;
- відновлення роботи Українського радіо по всій території України – 108;
- технічна якість передач – 100;
- відновлення роботи українських теле- та радіоканалів у Донецькій та Луганській областях – 86;
- діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 76;
- заборона трансляції російських телеканалів та показу російських фільмів і передач – 49;
- реклама у ЗМІ – 37;
- видавнича справа – 28;
- діяльність друкованих ЗМІ – 27;
- трансляція засідань Верховної Ради України – 16;
- необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 11;
- інші питання – 123.
Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.