Інформація про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2015 р. (станом на 15 вересня)

За період з 1 січня по 15 вересня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 415 звернень громадян, що на 12 звернень менше, ніж за аналогічний період 2014 року. З них:

  • від Адміністрації Президента України – 107 (у 2014 році – 46);
  • від Верховної Ради України – 16 (у минулому році – 15);
  • від Кабінету Міністрів України – 62 (у 2014 році – 67);
  • від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 77 (у минулому році – 60);
  • безпосередньо від громадян – 153 (у 2014 році – 239).

Колективних звернень надійшло 29 (у минулому році – 47).

За тематикою звернення розподілялися наступним чином:

  • з питань діяльності друкованих ЗМІ – 27 (у 2014 році – 22);
  • з питань книговидання – 57 (у 2014 році – 44);
  • з питань телебачення і радіомовлення – 214 (у 2014 році – 216);
  • з інших питань – 117 (у 2014 році – 145).

Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.

Повторних звернень надійшло 31, що на 10 звернень більше у порівнянні з минулим роком.

Крім того, у період з 1 січня по 15 вересня 2015 року до Держкомтелерадіо надійшло 787 звернень від Урядового контактного центру (у 2014 році – 1450). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:

  • змістовне наповнення програм на телерадіоканалах – 126;
  • відновлення роботи Українського радіо по всій території України – 108;
  • технічна якість передач – 100;
  • відновлення роботи українських теле- та радіоканалів у Донецькій та Луганській областях – 86;
  • діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 76;
  • заборона трансляції російських телеканалів та показу російських фільмів і передач – 49;
  • реклама у ЗМІ – 37;
  • видавнича справа – 28;
  • діяльність друкованих ЗМІ – 27;
  • трансляція засідань Верховної Ради України – 16;
  • необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 11;
  • інші питання – 123.

Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux