За період з 1 січня по 15 вересня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 427 звернень громадян, що на 981 звернення менше, ніж за аналогічний період 2013 року. З них:
- від Адміністрації Президента України – 46 (що на 44 менше, ніж у 2013 році);
- від Верховної Ради України – 15 (у минулому році – 33);
- від Кабінету Міністрів України – 67 (що на 94 менше, ніж у 2013 р.);
- від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 60 (на 185 менше, ніж минулого року);
- безпосередньо від громадян – 239 (що на 640 менше, ніж у 2013 р.).
Колективних звернень надійшло 47, що на 25 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року.
За тематикою звернення розподілялися наступним чином:
- з питань діяльності друкованих ЗМІ – 22 (у 2013 р. – 19);
- з питань книговидання – 44 (у 2013 р. – 47);
- з питань телебачення і радіомовлення – 143 (у 2013 р.- 229);
- з питань безкоштовного забезпечення засобами приймання цифрового телерадіомовлення – 73 (у 2013 р. – 995).
Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.
Повторних звернень надійшло 21, що на 89 звернень менше у порівнянні з минулим роком.
Крім того, у період з 1 січня по 15 вересня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 1450 звернень від Урядового контактного центру (у 2013 р. – 3185). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:
- відновлення роботи російських телеканалів по всій території України – 449 звернень (надійшли переважно протягом березня-квітня);
- безкоштовне забезпечення громадян телетюнерами – 215;
- відновлення роботи українських телеканалів у південно-східних областях України – 174;
- поліпшення роботи Українського радіо – 115;
- необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 71;
- діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 62;
- зменшення кількості реклами у ЗМІ – 60;
- діяльність друкованих ЗМІ – 50;
- с проханням заборонити трансляцію російських телеканалів – 40 (надійшли протягом червня-вересня);
- інші питання – 214.
Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.