Станом на 31.08.2011 р. Держкомтелерадіо України одержано 643 звернення громадян, що на 8 звернень більше, ніж за аналогічний період 2010 року. З них 401 звернення одержано поштою, 242 – шляхом електронного документообігу.
Усі звернення розглядалися керівництвом Держкомтелерадіо України, опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до компетенції та надавалися відповіді громадянам у встановлені чинним законодавством терміни.
Питання, що порушуються громадянами, стосуються усіх напрямів діяльності Комітету. Це і випуск видань за програмою «Українська книга» і питання засилля реклами (зокрема реклами лікарських препаратів в ефірі українського радіо). Висловлювалися прохання відновити трансляцію передач радіоканалу «Промінь», збільшити кількість спортивних програм на загальнонаціональних телерадіоканалах. Збільшилася кількість скарг трудових колективів на діяльність керівників, зокрема це стосується Запорізької, Одеської, Дніпропетровської ОДТРК, Всеукраїнського інформаційно-культурного центру у м. Сімферополі та ДП «Видавництво і друкарня «Таврида». Значна кількість звернень надійшла від працівників Національної радіокомпанії зі скаргами на звільнення у зв’язку зі скороченням.
Крім того, станом на 31 серпня 2011 р. отримано та оперативно опрацьовано 242 звернення громадян, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію» (з них 120 надійшли в рамках телепроекту «Розмова з країною»), у яких здебільшого порушувалися питання засилля реклами на телебаченні та технічної якості телепрограм. Дані звернення розглядалися терміново з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» та відповідного наказу Держкомтелерадіо України від 13.10.09 № 342. Інформація про результати розгляду цих звернень вносилася до бази даних «Урядового контактного центру».