За період з 1 січня по 30 червня 2011 року Держкомтелерадіо України одержано 546 звернень громадян. З них, 335 звернень одержано поштою, 211 – шляхом електронного документообігу.
Усі звернення розглядалися керівництвом Комітету, опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до компетенції та надавалися відповіді громадянам у встановлені чинним законодавством терміни.
Крім того, протягом 2011 року (станом на 30 червня) отримано та оперативно опрацьовано 211 звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», та 120, які надійшли в рамках телепроекту «Розмова з країною». Дані звернення розглядалися терміново з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів від 12 серпня 2009 року № 898 та відповідного наказу Комітету від 13.10.09 № 342. Інформація про результати розгляду цих звернень вносилася до бази даних «Соціальний контактний центр».
Найменування структурного підрозділу |
Виконано |
Знаходяться на виконанні |
Всього |
|
||
вчасно |
з порушенням термінів, встановлених керівництвом Комітету |
|
||||
вчасно |
З порушенням термінів, встановлених керівництвом Комітету |
|
||||
Департамент телебачення і радіомовлення |
182 |
8 |
- |
2 |
192 |
|
Департамент видавничої справи та поліграфії |
62 |
2 |
- |
- |
64 |
|
Департамент інформаційної політики та єврпейської інтеграції |
29 |
- |
- |
- |
29 |
|
Фінансово-економічний департамент |
7 |
1 |
- |
- |
8 |
|
Адміністративно-господарське управління |
11 |
- |
-
|
- |
11 |
|
Юридичне управління
|
28 |
3 |
- |
- |
31 |
|
Всього:
|
319 |
14 |
- |
2 |
335 |