За період з 1 січня по 10 грудня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 548 звернень громадян, що на 1051 звернення менше, ніж за аналогічний період 2013 року.
Із них:
- від Адміністрації Президента України – 72 (у 2013 році – 120);
- від Верховної Ради України – 15 (у минулому році – 41);
- від Кабінету Міністрів України – 84 (у 2013 році – 181);
- від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 82 (у минулому році – 268);
- безпосередньо від громадян – 295 (у 2013 році – 989).
Колективних звернень надійшло 61, що на 16 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року.
За тематикою звернення розподілялися наступним чином:
- з питань діяльності друкованих ЗМІ – 30 (у 2013 році – 25);
- з питань книговидання – 58 (у 2013 році – 57);
- з питань телебачення і радіомовлення – 194 (у 2013 році - 295);
- з питань безкоштовного забезпечення засобами приймання цифрового телерадіомовлення – 86 (у 2013 році – 1081).
Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.
Повторних звернень надійшло 23, що на 110 звернень менше у порівнянні з минулим роком.
Крім того, у період з 1 січня по 10 грудня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 1628 звернень від Урядового контактного центру (у 2013 році – 3642). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:
- безкоштовне забезпечення громадян телетюнерами – 227;
- відновлення роботи українських телеканалів у південно-східних областях України – 194;
- поліпшення роботи Українського радіо – 176;
- зменшення кількості реклами у ЗМІ – 97;
- діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 88;
- необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 85;
- щодо заборонити трансляцію російських телеканалів – 70;
- діяльність друкованих ЗМІ – 54;
- неякісна трансляція телепрограм у стандарті DVB-T2 – 35;
- інші питання – 602.
Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.