Інформація про роботу із зверненнями громадян за 2014 р. (станом на 10 грудня)

За період з 1 січня по 10 грудня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 548 звернень громадян, що на 1051 звернення менше, ніж за аналогічний період 2013 року.

Із них:

  • від Адміністрації Президента України – 72 (у 2013 році – 120);
  • від Верховної Ради України – 15 (у минулому році – 41);
  • від Кабінету Міністрів України – 84 (у 2013 році – 181);
  • від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 82 (у минулому році – 268);
  • безпосередньо від громадян – 295 (у 2013 році – 989).

Колективних звернень надійшло 61що на 16 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року.

За тематикою звернення розподілялися наступним чином:

  • з питань діяльності друкованих ЗМІ – 30 (у 2013 році – 25);
  • з питань книговидання – 58 (у 2013 році – 57);
  • з питань телебачення і радіомовлення – 194 (у 2013 році - 295);
  • з питань безкоштовного забезпечення засобами приймання цифрового телерадіомовлення – 86 (у 2013 році – 1081).

Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.

Повторних звернень надійшло 23, що на 110 звернень менше у порівнянні з минулим роком.

Крім того, у період з 1 січня по 10 грудня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 1628 звернень від Урядового контактного центру (у 2013 році – 3642). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:

  • безкоштовне забезпечення громадян телетюнерами – 227;
  • відновлення роботи українських телеканалів у південно-східних областях України – 194;
  • поліпшення роботи Українського радіо – 176;
  • зменшення кількості реклами у ЗМІ – 97;
  • діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 88;
  • необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 85;
  • щодо заборонити трансляцію російських телеканалів – 70;
  • діяльність друкованих ЗМІ – 54;
  • неякісна трансляція телепрограм у стандарті DVB-T2 – 35;
  • інші питання – 602.

Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux