Інформація про роботу із зверненнями громадян у Держкомтелерадіо за 2017 рік

Протягом 2017 року до Держкомтелерадіо надійшло 506 звернень громадян, що на 111 звернень менше ніж за 2016 рік.

З них:

  • від Адміністрації Президента України – 29 (у 2016 році – 86);
  • від Верховної Ради України – 14 (у минулому році – 12);
  • від Кабінету Міністрів України – 67 (у минулому році – 90);
  • від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств і організацій – 80 (у минулому році – 101);
  • безпосередньо від громадян – 316 (у минулому році – 328).

Колективних звернень надійшло 20 (майже 4 % від загальної кількості звернень громадян), що на 14 звернень менше, ніж за 2016 рік.

Кількість громадян, які звернулися до Держкомтелерадіо у 2017 році з урахуванням колективних звернень, становить 631 особу.

У колективних зверненнях громадяни, зокрема, висловлювалися на підтримку телеканалу «До ТеБе» та радіостанції «Голос Донбасу», а також просили провести перевірку діяльності керівництва ПАТ «НСТУ» відносно її регіональних філій.

Протягом звітного періоду надійшло 35 повторних звернень (майже 7 % від загальної кількості), що на 17 звернень менше, ніж у минулому році. Від Адміністрації Президента України, інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, організацій було отримано 14 таких звернень (у минулому році – 30), безпосередньо від громадян – 21 (у минулому році – 22).

У повторних зверненнях здебільшого йшлося про надання інформації щодо коштів, витрачених на підготовку та проведення пісенного конкурсу «Євробачення» у 2017 році, про сприяння у випуску книжкових видань та надання роз’яснень окремих положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Результати аналізу змісту звернень свідчать про те, що більшість із них стосуються питань телебачення і радіомовлення.

Так, з питань телебачення і радіомовлення отримано 274 звернення (на 35 звернень менше, ніж за 2016 рік), що становить близько 54 % від загальної кількості.

Зазначені звернення розподіляються за тематикою наступним чином:

  • з питань забезпечення безкоштовними телетюнерами – 44;
  • з питань змістовного наповнення телерадіопередач – 30;
  • з питань технічної якості – 39;
  • з питань проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу «Євробачення» – 25;
  • з питань реклами – 14;
  • з питань діяльності комерційних телерадіоорганізацій та провайдерів кабельного телебачення – 13;
  • з питань мовної політики – 10;
  • з питань моральності – 9; з питань висвітлення заходів – 5;
  • з питань релігії – 2; з питань створення телерадіопрограм – 2;
  • з інших питань, що стосуються телерадіомовлення – 81.

З питань книговидання отримано 39 звернень, що становить майже 8 % від загальної кількості (на 21 звернення менше, ніж протягом 2016 року). Із цієї кількості 29 листів стосувалися надання фінансової підтримки випуску книжкових видань.

З питань діяльності друкованих засобів масової інформації Держкомтелерадіо отримано 44 звернення (у 2016 році – 69).

Значна частина одержаних звернень містили питання, що не належать до компетенції Держкомтелерадіо. Особливо це стосується звернень з питань змістовного наповнення ефіру телерадіоорганізацій усіх форм власності та технічної якості телерадіомовлення. Такі звернення пересилалися за належністю до відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших підприємств, установ і організацій, з проханням сприяти у вирішенні порушених у них питань. Усього протягом 2017 року за належністю було спрямовано 136 звернень, або 26,6 % від загальної кількості.

Усі звернення, одержані протягом 2017 року, можна розділити за видами:

  • заяви (клопотання) – 333;
  • скарги – 30;
  • пропозиції – 8;
  • інформаційні запити – 135.

Аналіз кількісного складу звернень за регіонами свідчить, що найбільше їх надійшло з м. Києва – 217 (25,1 % від загальної кількості). Друге місце по кількості звернень, що надійшли, займає Львівська обл. – 37 (7,3 %), третє – Харківська обл. – 22 (4,3 %). Далі йдуть: Одеська обл. – 21 (4,1 %), Київська обл. – 20 (3,9 %), Донецька обл. – 16 (3,2 %), Сумська обл. – 15 (2,9 %), Чернівецька обл. – 14 (2,8 %), Дніпропетровська обл. – 13 (2,6 %), Запорізька обл. – 10 (1,9 %), Житомирська обл. – 9 (1,8 %), Полтавська та Черкаська обл. – по 8 (по 1,6 %), Вінницька, Миколаївська та Чернігівська обл. – по 7 (по 1,4 %), Хмельницька обл. – 6 (1,2 %), Івано-Франківська, Рівненська та Тернопільська обл. – по 5 (по 0,9 %), Закарпатська обл. – 4 (0,8 %), Волинська, Кіровоградська та Херсонська обл. – по 3 (по 0,6 %). По 1 зверненню надійшло з Литви та Португалії. Крім того, отримано 129 електронних звернень (25,5 % від загальної кількості), у яких заявники не зазначили поштову адресу.

Звернення за соціальним статусом громадян можна розподілити на такі групи:

  • від пенсіонерів – 103 (20,3 % від загальної кількості звернень);
  • від працівників бюджетної сфери – 26 (5,1 %);
  • від держслужбовців – 6 (1.2 %);
  • від робітників – 4 (0,8 %);
  • від осіб, позбавлених волі – 3 (0,6 %);
  • від студентів – 2 (0,4 %);
  • від селян – 1 (0,2 %).

Решта звернень надійшло від громадян, соціальне становище яких ними не було зазначено – 361 (71,3 %).

Триває робота з виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію» згідно із затвердженим нею Порядком та відповідним наказом Держкомтелерадіо.

Протягом 2017 року отримано 1440 таких звернень (за 2016 рік – 1362). За тематикою такі звернення були розподілені наступним чином:

  • з питань телебачення і радіомовлення – 1182;
  • з питань друкованих засобів масової інформації – 49;
  • з питань видавничої справи – 16;
  • з інших питань – 193.

На усі звернення терміново надавалися відповіді громадянам та про результати їх розгляду вносилась інформація до бази даних «Урядового контактного центру».

Протягом 2017 року стан роботи із зверненнями громадян розглядався на щотижневих апаратних нарадах, які проводяться керівництвом Держкомтелерадіо.

Усі звернення, що надійшли до Держкомтелерадіо протягом 2017 року, розглядалися керівництвом Комітету, згідно з дорученнями порушені у них питання опрацьовувалися профільними структурними підрозділами відповідно до функціональних обов’язків, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді.

Роботу із зверненнями громадян у Держкомтелерадіо організовано відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Держкомтелерадіо України, затвердженої наказом Держкомтелерадіо від 17 травня 2013 року № 92.

Крім того, з метою забезпечення виконання Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», наказом Держкомтелерадіо від 7 грудня 2015 року № 375 затверджено Форму для подання електронних звернень громадян до Держкомтелерадіо.

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2012 року № 39541/0/1-12 встановлено щоквартальне інформування Кабінету Міністрів України про стан роботи із зверненнями громадян у Держкомтелерадіо.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux