За період з 1 січня по 7 грудня 2011 року до Держкомтелерадіо надійшло 575 звернень громадян, що на 63 звернення менше, ніж за аналогічний період 2010 року. З них:
Колективних звернень надійшло 73, на 5 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року.
Кількість громадян, які звернулися до Комітету, з урахуванням колективних звернень, становить 1544, що на 196 менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Переважна більшість звернень стосується роботи телебачення і радіомовлення (інформаційного наповнення каналів, якості теле - і радіопрограм, технічної якості трансляції, у т.ч. телерадіокомпаніями недержавної форми власності), захисту суспільної моралі, реклами, випуску книжкових видань, відновлення мережі проводового мовлення.
Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги.
У колективних зверненнях громадян, що надійшли за даний період, трудові колективи скаржилися на діяльність керівників, зокрема це стосується Запорізької, Дніпропетровської, Херсонської ОДТРК, Всеукраїнського інформаційно-культурного центру у м. Сімферополі та ДП «Видавництво і друкарня «Таврида».
Повторних звернень надійшло 54 , що на 4 звернення менше у порівнянні з минулим роком. З них:
У повторних зверненнях переважно порушувалися питання щодо включення видань до програми «Українська книга», тематичного наповнення програм Національної радіокомпанії України, закриття так званих інтерактивних програм.
Значна кількість звернень, в основному від пенсіонерів, містить прохання зменшити показ реклами під час трансляції телепередач, відновити роботу проводового радіомовлення, збільшити кількість спортивних програм та трансляцію футбольних матчів.
Значну частину звернень становлять масові скарги на закриття радіо «Мелодія», припинення мовлення трьох каналів АТВК АТН «ФОРА» в м. Харкові, на передачу «Гроші» (канал 1+1), в якій принижується честь і гідність керівництва Хмельницької ОДА, зокрема, заступника голови Бернадської Л.В.
Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом Комітету, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та у встановлені законодавством терміни авторам листів надавалися відповіді.