• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Порядок складення і подання запитів на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Держкомтелерадіо


Затверджено наказом Державного комітету телебачення
і радіомовлення України від 11 лютого 2025 року № 14

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
06 березня 2025 року за № 364/43770

{Гриф затвердження із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 24 від 03.03.2025}

Порядок
складення, подання, реєстрації та опрацювання запитів на інформацію, розпорядником якої є Державний комітет телебачення і радіомовлення України

I. Загальні положення

{Пункт 1 розділу I виключено на підставі Наказу Державного комітету телебачення і радіомовлення № 24 від 03.03.2025}

1. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених в Законі України «Про доступ до публічної інформації» (далі — Закон).

{Пункт 1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 24 від 03.03.2025}

2. Право на доступ до публічної інформації гарантується максимальним спрощенням процедури подання запиту на отримання інформації.

3. Держкомтелерадіо є розпорядником публічної інформації, відображеної та задокументованої будь-якими засобами та на будь-яких носіях, що була отримана або створена в процесі виконання Держкомтелерадіо своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або якою він володіє.

4. Реєстрація запитів на інформацію відповідно до вимог чинного законодавства та контроль за строками розгляду запитів на інформацію здійснюється централізовано службою діловодства Держкомтелерадіо.

{Абзац перший пункту 4 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 24 від 03.03.2025}

Надання консультацій під час оформлення запиту на інформацію, опрацювання, систематизація, аналіз запитів на інформацію, звітування здійснює уповноважений структурний підрозділ або відповідальна особа Держкомтелерадіо з питань доступу до публічної інформації.

Дотримання вимог цього Порядку є обов’язковим для всіх структурних підрозділів Держкомтелерадіо.

5. Доступ до публічної інформації Держкомтелерадіо забезпечується шляхом надання інформації за запитами на отримання інформації.

6. Відносини у сфері звернень громадян регулюються Законом України «Про звернення громадян».

7. Громадський контроль за забезпеченням доступу до публічної інформації Держкомтелерадіо здійснюється відповідно до Закону.

II. Організація роботи з питань приймання, розгляду, реєстрації та опрацювання запитів на інформацію

1. Запитувачами публічної інформації відповідно до Закону є фізичні, юридичні особи та об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.

2. Запитувач має право звернутися до Держкомтелерадіо із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

3. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.

4. Запит на інформацію подається до Держкомтелерадіо в усній, письмовій чи іншій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, факсом, телефоном, електронною поштою — на вибір запитувача.

5. Письмовий запит на інформацію подається в довільній формі.

6. Запит на інформацію має містити:

ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

7. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, розпорядником якої є Держкомтелерадіо, запитувач може використати відповідну форму для подання запитів на інформацію (далі — форма запиту), наведену у додатку до цього Порядку.

{Абзац перший пункту 7 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 24 від 03.03.2025}

Форма запиту розміщується на офіційному вебсайті Держкомтелерадіо та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі Держкомтелерадіо.

8. У формі запиту запитувачу надається можливість обрати форму надання відповіді — поштою, факсом, електронною поштою, а також ознайомитися з документами у спеціальному місці розпорядника інформації.

Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем.

9. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до інформації, розпорядником якої є Держкомтелерадіо, в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Запити на інформацію, які надійшли після закінчення робочого дня, реєструються наступного робочого дня.

Запити на інформацію, які надійшли у вихідні, святкові та інші неробочі дні, реєструються першого робочого дня після їх закінчення.

10. Запит на інформацію можна подати: поштою, за адресою: вул. Прорізна, 2, м. Київ, 01001, електронною поштою: zapyt@comin.gov.ua, за телефонами: +38 (044) 279-84-70, + 38 (044) 279-82-38.

11. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює представник спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до інформації, розпорядником якої є Держкомтелерадіо, із зазначенням у запиті прізвища, імені, по батькові (за наявності), контактного телефону та надає копію запиту особі, яка його подала.

12. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням розпорядника інформації, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.

13. Діловодство за запитами ведеться окремо від інших видів діловодства.

14. Реєстрація та облік запитів у Держкомтелерадіо здійснюється з використанням системи електронного документообігу АСКОД (далі — СЕД АСКОД).

15. Для забезпечення реєстрації запитів в електронній формі в автоматизованому режимі заповнюється реєстраційно-контрольна картка (далі — РКК), яка забезпечує ідентифікацію конкретного документа, здійснення контролю за дотриманням строків розгляду.

III. Порядок розгляду запитів

1. Розгляд запитів забезпечують посадові особи, зазначені у резолюції керівництва Держкомтелерадіо, а також працівники, яким безпосередньо доручено такий розгляд.

Співвиконавці зобов’язані подавати пропозиції головному виконавцю протягом першої половини строку, відведеного на виконання завдання.

2. Відповідь на запит надається не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувача має бути повідомлено письмово не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

3. У разі якщо на розгляді у структурному підрозділі знаходиться декілька запитів від одного і того ж запитувача, відповідь на такі запити може бути надано одним листом.

4. У разі наявності у запиті вимог надати інформацію, а також розглянути звернення (пропозиції, зауваження, заяви, клопотання, скарги) відповідь надається у два етапи:

{Абзац перший пункту 4 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 24 від 03.03.2025}

інформація надається у строки, визначені статтею 20 Закону, при цьому запитувачу повідомляється, що решта питань розглядатимуться як звернення згідно із Законом України «Про звернення громадян»;

відповідь щодо розгляду звернення (пропозиції, зауваження, заяви, клопотання, скарги) надається у строки, визначені статтею 20 Закону України «Про звернення громадян».

5. Інформація на запит надається безкоштовно.

Плата за надання інформації здійснюється відповідно до положень статті 21 Закону та у розмірі фактичних витрат на копіювання та друк у межах Граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року № 4).

{Абзац другий пункту 5 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 24 від 03.03.2025}

Держкомтелерадіо надає на вимогу запитувача 10 перших сторінок документа безкоштовно одночасно з повідомленням про необхідність відшкодування витрат на виготовлення копій решти документів, крім документів, якщо вони надаються на вимогу запитувача виключно на електронну пошту.

При наданні особі інформації про неї та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

6. У разі якщо частина запитуваної інформації належить до інформації з обмеженим доступом, а інша частина є відкритою інформацією, надається відкрита інформація з одночасним обґрунтуванням обмеження доступу до іншої частини у відповіді на запит.

Обмеження доступу до інформації або її частини допускається у разі, якщо за визначенням вона належить до категорії інформації з обмеженим доступом за умови застосування сукупності вимог пунктів 1–3 частини другої статті 6 Закону.

7. Реєстрація відповідей на запити здійснюється автоматично у СЕД АСКОД під час накладення кваліфікованого електронного підпису.

8. Відповіді на запит у паперовій та/або електронній формах, створені у Держкомтелерадіо, надсилаються запитувачам засобами поштового зв’язку та/або електронної пошти.

9. Опрацювання відповідей на запит для відправлення засобами поштового зв’язку та електронною поштою здійснює уповноважений структурний підрозділ.

10. Уповноважений структурний підрозділ здійснює контроль за дотриманням строків розгляду запитів за допомогою СЕД АСКОД, визначає форми і методи такого контролю, вносить в СЕД АСКОД інформацію про результати розгляду запитів та зняття їх з контролю.

11. Контроль за своєчасністю та повнотою подання відповіді запитувачу покладається на керівників структурних підрозділів Держкомтелерадіо, до яких надійшли запити та які здійснюють їх розгляд.

12. У разі якщо за результатами розгляду запиту безпосередній виконавець або уповноважена посадова особа підрозділу надають усні відповіді, роз’яснення, до РКК виконавець вносить відповідну інформацію.

IV. Відмова або відстрочення задоволення запитів на інформацію

1. У задоволенні запиту на інформацію може бути відмовлено у випадках та порядку, передбачених статтею 22 Закону.

Відмова у задоволенні запиту надається у письмовій формі.

Відповідь має містити: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту, реєстраційний номер, дату, мотивовану підставу відмови, а також порядок оскарження відмови, підпис.

2. Відповідь про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.

Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

3. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені цим Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. У письмовому рішенні про відстрочку у задоволенні такого запиту має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту; дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку; причини, у зв’язку з якими запит не може бути задоволений; строк, у який буде задоволено запит; підпис.

Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

4. Рішення, дії чи бездіяльність можуть бути оскаржені у випадках та в порядку, передбачених статтею 23 Закону.


Заступник
начальника управління —
начальник відділу реалізації
державної інформаційної
політики                                               Віктор КЛИМОВИЧ


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux