1 |
Назва предмета закупівлі |
«Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, у тому числі серед держав-членів Європейського Союзу шляхом розміщення інформаційної друкованої та/або аудіовізуальної продукції» (код за ДК 021:2015 - 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги) |
2 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
З метою своєчасного виконання заходів, передбачених для реалізації Держкомтелерадіо в рамках урядових Планів заходів, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09.12.2022 № 1155-р «Про схвалення Стратегії комунікації з питань європейської інтеграції України на період до 2026 року» (далі – Стратегія), відповідно до завдання 14, захід 4 операційного плану реалізації у 2022-2024 роках Стратегії Держкомтелерадіо оголосило відкрити торги з особливостями на закупівлю послуг з «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, у тому числі серед держав-членів Європейського Союзу шляхом розміщення інформаційної друкованої та/або аудіовізуальної продукції». Мета проведення кампанії: підвищення рівня обізнаності громадян держав — членів Європейського Союзу про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну, стійкість Української держави під час війни, досягнення у першочерговому відновленні руйнувань внаслідок російських атак, розвиток України під час війни, переваги для ЄС від майбутнього набуття Україною членства в ЄС.Метод проведення кампанії: адаптація та/або переклад готової інформаційної продукції, і розміщення її в мережі Інтернеті, в тому числі в соціальних мережах. Візуальний стиль: Кампанія є продовженням урядової комунікаційної кампанії "EmbraceUkraine. StrengthentheUnion" на підтримку статусу кандидата на членство в ЄС у державах ЄС, проведеної у травні-червні 2022 року. Айдентика кампанії доступна за посиланням, а також за посиланням. Географія та цільова аудиторія: громадяни найбільших європейських держав-членів ЄС. На етапі підготовки пропозиції учасники тендеру мають використовувати наступне визначення цільової аудиторії, вказане нижче. Перед етапом реалізації Замовник залишає за собою право уточнити/змінити цільову аудиторію в разі необхідності. Визначені країни ЄС: Німеччина, Франція, Італія, Іспанія, Нідерланди. Німеччина Вік: 35+
Франція Вік: 35+ Місячний дохід: 2000+ і 3000+ євро. Агломерація: 10000+. Релігія: римокатолики (непрактикуючі)
Вік: 35+ Професії: робітники, домогосподарки, пенсіонери, самозайняті, безробітні. Освіта: початкова та середня. Економічний клас: нижчий середній, середній. Рим як столиця та регіони, позначені на карті за посиланням як “найбільш блакитні”. Іспанія Вік: 35+ Регіони: місто-столиця Мадрид, регіони - Андалусія, Екстемадура, Кастилія-Ла-Манча, Валенсія, Астурія. Інтереси: прихильники євроінтеграції, модернізації, лібералізму, прав жінок. Нідерланди Вік: 35+ Регіони: столиця Амстердам, провінції NorthBrabant, SouthHolland, Gelderland, Flevoland, NorthHolland, Utrecht, Zeeland, Limburg. Релігійні погляди: секулярні Клас: середній клас, вище середнього, підприємці, “білі комірці”. Завдання Виконавця 1.Адаптація контенту: 1.1 Адаптація 4-х вже виготовлених відеороликів хронометражем до 60 сек кожний: 1) внесення правок у текст/візуальний ряд (узгоджується із Замовником); 2) забезпечення мовних версій - іспанська, нідерландська мови. Замовник надає готові відеоролики в мовнихадаптаціях: англійська, німецька, французька, італійська. 1.2 Адаптація 5-ти вже виготовлених сторіз сетів до відеороликів 1-4 і одного загального до всіх роликів: 1) внесення правок у текст/візуальний ряд (узгоджується із Замовником); 2) забезпечення мовних версій - іспанська, нідерландська мови. Замовник надає готові сторіз сети до відеороликів 1-4 у мовнихадаптаціях: англійська, німецька, французька, італійська. 1.3 Адаптація 5-ти вже виготовлених інфографік: 1) внесення правок у текст/візуальний ряд (узгоджується із Замовником); 2) забезпечення мовних версій - іспанська, нідерландська мови. Замовник надає готові інфографіки у мовнихадаптаціях: англійська, німецька, французька, італійська. 1.4 Адаптація 5-ти вже виготовлених сторіз сетів до інфографік 1-5: 1) внесення правок у текст/візуальний ряд (узгоджується із Замовником); 2) забезпечення мовних версій - іспанська, нідерландська мови. Замовник надає сторіз сети до інфографік 1-5 у мовнихадаптаціях: англійська, німецька, французька, італійська. Приклади переліченого вище контенту можна переглянути тут:
2. Просування 2.1 Розробити стратегію просування, що забезпечить максимально можливе охоплення ЦА відеороликами хронометражем до 60 сек, а також 5-ти сторіз сетів до відео, 5-ти інфографік, 5-ти сторіз сетів до інфографік. Стратегія має містити:
3. Запропонувати планування/розподіл бюджету, аналіз “витрат-обсяг-прибуток” (CVP). 4. Перелічити/визначити ризики при втіленні кампанії та продемонструвати шляхи для їх попередження і подолання. 5. Сформувати проміжні і фінальний аналітичні звіти щодо перебігу кампанії з просування. За підсумками отриманих звітів Виконавець, за погодження Замовника, може вносити зміни у контент і стратегію просування з метою досягнення ключових показників ефективності. 6. Всі інформаційні продукти і стратегія їхнього просування затверджуються Замовником перед початком фази поширення. 7. Поширення 7.1.Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше: 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії; 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах з урахуванням ефективного розподілу кількості поширень на кожній з платформ в залежності від її популярності серед заданої цільової аудиторії. 7.2. Фаза поширення має відбуватись не менше, ніж протягом 30 днів з урахуванням ефективного розподілу ресурсів та флайтів для досягнення заданих кількісних показників ефективності. 8. Очікувані показники ефективності Кампанії, що мають бути досягнуті: Загальна кількість унікальних контактів (користувачів) цільової аудиторії 5-ти країн з усіма видами інформаційних продуктів, що зазначені у пунктах 1.1 - 1.4 з показом не менше трьох одиниць контенту на кожного унікального користувача, має становити не менше 18 млн.
|
3 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення відповідно до розрахунку до паспорту бюджетної програми КПКВК 38023290 «Здійснення заходів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції в інформаційної сфері» на 2023 рік складає 4 000 000,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі 4 000 000,00 грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду послуг шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг.
|