Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі_комунікаційна кампанія


1

Назва предмета закупівлі

«Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, у тому числі серед держав-членів Європейського Союзу шляхом розміщення інформаційної друкованої та/або аудіовізуальної продукції»

(код за ДК 021:2015 - 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги)

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

З метою своєчасного виконання заходів, передбачених для реалізації Держкомтелерадіо в рамках урядових Планів заходів, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09.12.2022 № 1155-р «Про схвалення Стратегії комунікації з питань європейської інтеграції України на період до 2026 року» (далі – Стратегія), відповідно до завдання 14, захід 4 операційного плану реалізації у 2022-2024 роках Стратегії Держкомтелерадіо оголосило відкрити торги з особливостями на закупівлю послуг з «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, у тому числі серед держав-членів Європейського Союзу шляхом розміщення інформаційної друкованої та/або аудіовізуальної продукції».

Мета проведення кампанії: підвищення рівня обізнаності громадян держав — членів Європейського Союзу про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну, стійкість Української держави під час війни, досягнення у першочерговому відновленні руйнувань внаслідок російських атак, розвиток України під час війни, переваги для ЄС від майбутнього набуття Україною членства в ЄС.
Метод проведення кампанії: адаптація та/або переклад готової інформаційної продукції, і розміщення її в мережі Інтернеті, в тому числі в соціальних мережах.
Візуальний стиль: Кампанія є продовженням урядової комунікаційної кампанії "EmbraceUkraine. StrengthentheUnion" на підтримку статусу кандидата на членство в ЄС у державах ЄС, проведеної у травні-червні 2022 року. Айдентика кампанії доступна за посиланням, а також за посиланням.
Географія та цільова аудиторія: громадяни найбільших європейських держав-членів ЄС.
На етапі підготовки пропозиції учасники тендеру мають використовувати наступне визначення цільової аудиторії, вказане нижче. Перед етапом реалізації Замовник залишає за собою право уточнити/змінити цільову аудиторію в разі необхідності.
Визначені країни ЄС: Німеччина, Франція, Італія, Іспанія, Нідерланди.
Німеччина 
Вік: 35+
  1. Берлін
  2. Саар
  3. Мекленбург-Передня Померанія
  4. Гамбург
  5. Рейнланд-Пфальц
  6. Нижня Саксонія
  7. Північний Рейн-Вестфалія
Дохід: середній.
Франція
Вік: 35+
Місячний дохід: 2000+ і 3000+ євро.
Агломерація: 10000+.
Релігія: римокатолики (непрактикуючі)
  1. Париж
  2. Майєнн
  3. О-де-Сен
  4. Іль і Вілен
  5. Ер і Луар
  6. Манш
  7. Аверон
  8. Івелін
Італія
Вік: 35+
Професії: робітники, домогосподарки, пенсіонери, самозайняті, безробітні.
Освіта: початкова та середня.
Економічний клас: нижчий середній, середній.
Рим як столиця та регіони, позначені на карті за посиланням як “найбільш блакитні”.
Іспанія
Вік: 35+
Регіони: місто-столиця Мадрид, регіони - Андалусія, Екстемадура, Кастилія-Ла-Манча, Валенсія, Астурія.
Інтереси: прихильники євроінтеграції, модернізації, лібералізму, прав жінок.
Нідерланди
Вік: 35+
Регіони: столиця Амстердам, провінції NorthBrabant, SouthHolland, Gelderland, Flevoland, NorthHolland, Utrecht, Zeeland, Limburg.
Релігійні погляди: секулярні
Клас: середній клас, вище середнього, підприємці, “білі комірці”.
Завдання Виконавця
1.Адаптація контенту:
1.1 Адаптація 4-х вже виготовлених відеороликів хронометражем до 60 сек кожний:
1) внесення правок у текст/візуальний ряд (узгоджується із Замовником);
2) забезпечення мовних версій - іспанська, нідерландська мови.
Замовник надає готові відеоролики в мовнихадаптаціях: англійська, німецька, французька, італійська.
1.2 Адаптація 5-ти вже виготовлених сторіз сетів до відеороликів 1-4 і одного загального до всіх роликів:

1) внесення правок у текст/візуальний ряд (узгоджується із Замовником);

2) забезпечення мовних версій - іспанська, нідерландська мови.

Замовник надає готові сторіз сети до відеороликів 1-4 у мовнихадаптаціях: англійська, німецька, французька, італійська.

1.3 Адаптація 5-ти вже виготовлених інфографік:

1) внесення правок у текст/візуальний ряд (узгоджується із Замовником);

2) забезпечення мовних версій - іспанська, нідерландська мови.

Замовник надає готові інфографіки у мовнихадаптаціях: англійська, німецька, французька, італійська.

1.4 Адаптація 5-ти вже виготовлених сторіз сетів до інфографік 1-5:

1) внесення правок у текст/візуальний ряд (узгоджується із Замовником);

2) забезпечення мовних версій - іспанська, нідерландська мови.

Замовник надає сторіз сети до інфографік 1-5 у мовнихадаптаціях: англійська, німецька, французька, італійська.

Приклади переліченого вище контенту можна переглянути тут:

  1. https://drive.google.com/drive/folders/11Pxkuyl7TkDwIlydnKnDgYfiSHyeq6Ij - відеоролики
  2. https://drive.google.com/drive/folders/1hEfNEqnVcByhETs-HsUln5TbhAvdcqoE - сторіз сети та інфографіки

2. Просування

2.1 Розробити стратегію просування, що забезпечить максимально можливе охоплення ЦА відеороликами хронометражем до 60 сек, а також 5-ти сторіз сетів до відео, 5-ти інфографік, 5-ти сторіз сетів до інфографік.

Стратегія має містити:

  • опис механіки проекту з урахуванням досвіду просування суспільно значущої реклами у соціальних мережах за кордоном, зокрема, Meta та YouTube (у разі можливості розповсюдження на цій платформі);
  • деталізований медіа-план кампанії до кожного сюжету/виду контенту з прогнозованим KPI;
  • рекомендований обгрунтований період просування, платформи та інструменти просування.
  • перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту.

3. Запропонувати планування/розподіл бюджету, аналіз “витрат-обсяг-прибуток” (CVP).

4. Перелічити/визначити ризики при втіленні кампанії та продемонструвати шляхи для їх попередження і подолання.

5. Сформувати проміжні і фінальний аналітичні звіти щодо перебігу кампанії з просування. За підсумками отриманих звітів Виконавець, за погодження Замовника, може вносити зміни у контент і стратегію просування з метою досягнення ключових показників ефективності.

6. Всі інформаційні продукти і стратегія їхнього просування затверджуються Замовником перед початком фази поширення.

7. Поширення

7.1.Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:

4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;

2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах

з урахуванням ефективного розподілу кількості поширень на кожній з платформ в залежності від її популярності серед заданої цільової аудиторії.

7.2. Фаза поширення має відбуватись не менше, ніж протягом 30 днів з урахуванням ефективного розподілу ресурсів та флайтів для досягнення заданих кількісних показників ефективності.

8. Очікувані показники ефективності Кампанії, що мають бути досягнуті:

Загальна кількість унікальних контактів (користувачів) цільової аудиторії 5-ти країн з усіма видами інформаційних продуктів, що зазначені у пунктах 1.1 - 1.4 з показом не менше трьох одиниць контенту на кожного унікального користувача, має становити не менше 18 млн.


3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення відповідно до розрахунку до паспорту бюджетної програми КПКВК 38023290 «Здійснення заходів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції в інформаційної сфері» на 2023 рік складає 4 000 000,00 грн.

Очікувана вартість предмета закупівлі 4 000 000,00 грн.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду послуг шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux