Навчальний семінар на цю тему, проведений Укртелерадіопресінститутом 21 квітня ц.р. за підтримки Держкомтелерадіо, зібрав онлайн аудиторію з понад 30 працівників ЗМІ, а також бізнесу.
Навчальний семінар на цю тему, проведений Укртелерадіопресінститутом 21 квітня ц.р. за підтримки Держкомтелерадіо, зібрав онлайн аудиторію з понад 30 працівників ЗМІ, а також бізнесу.
Усіх цікавило, як Світова мережа і ,зокрема,Google відреагували на війну Росії в Україні. І як просувати свої сайти за таких неординарних умов. Досвідчені фахівці SEO і SMM ,викладач Укртелерадіопресінституту Павло Кавецький та його колега Павло Журавель ознайомили учасників заходу не лише із загальними принципами створення і чинниками успішної діяльності та просування Інтернет представництв, а й детально розповіли про загрози, які чатують на ці ресурси, те, як виявити їх на своїх сайтах, і головне, як їх уникнути, як з цим боротися.
Розглядаючи проблематику ранжування, Павло Кавецький пояснив , за якими можливими критеріями Google оцінює той чи інший сайт. Йшлося й про те, яких репутаційних втрат і надбань може зазнати сайт і від чого це залежить. Головний посил – в кожному випадку може бути задіяний свій алгоритм оцінки ресурсу. Тому ключова порада фахівців: за жодних обставин не відпускати процес аналітики ресурсу. Адже елементарні, скажімо, невчасні проплати за, наприклад, сертифікат і домен можуть призвести до втрати ресурсу, перекупівлі вашого сайту конкурентами. І коли ви вже створите новий сайт, його доведеться просувати з нуля, а на це йдуть кошти і роки.
Багато запитань аудиторії до спікерів стосувалися позиції Facebook та Google Ads на платні і безкоштовні публікації контенту воєнної тематики, а також реклами, боротьби з численними ботофермами. Цікавими були відповіді на запитання про донесення правди про війну, звірства російських військових в Україні до світової спільноти та реакцію Інтернету на такого роду інформацію.
Медіатренери також надали учасникам семінару корисну інформацію про те, як перейти від російських ресурсів до вітчизняних. Її вже можна отримати за посиланням.
Новий набір альтернативних інструментів і знань, отриманих учасниками на семінарі, сприятиме активному веденню бізнесу і, зокрема, медійного, після війни.
Світлана Писаренко, викладачка Укртелерадіопресінституту.
Фото: OpenForumEurope