Як відновити в інтернеті позиції, втрачені під час війни
опубліковано 12 грудня 2022 року о 15:14

Такою є тема циклу навчальних онлайн семінарів Укртелерадіопресінституту за підтримки МКІП та Держкомтелерадіо України, перший з яких 9 грудня 2022 року провів викладач вищої категорії, фаховий мережевий маркетолог Павло Кавецький.

У заході в додатку ZOOM взяли участь 26 слухачів – керівників ЗМІ та пресслужб місцевих органів влади.

Медіатренер, звертаючись до учасників семінару, зазначив, що їхній досвід відновлення присутності в Інтернеті на деокупованих територіях України є унікальним. Адже руйнування подібних масштабів не зазнавала жодна країна, з такими викликами доводиться стикатися вперше впродовж історії існування Інтернету. Павло Кавецький, викладаючи принципи роботи Інтернет представництв ЗМІ та SEO, акцентував на інструментах і засобах, застосування яких може бути максимально ефективним для регіональних медіа. Зокрема, за наявності, скажімо, друкованого видання, ефірного мовлення, варто неодмінно розвивати сайт медіа.

Павло Кавецький пояснив, як організувати наповнення свого ресурсу релевантним контентом, які інструменти пустити в дію задля якомога більшого і якіснішого охоплення аудиторії та залучення нових користувачів. На реальному прикладі вебсайту показав, як дослідити свою цільову аудиторію, її соціальні параметри та уподобання. Все це необхідно для того, щоб повніше задовольняти потреби користувачів і формувати довіру до ресурсу. Медіатренер порадив, зокрема, дотримуватися так званого принципу «золотої години», тобто оперативну інформацію розміщувати без зволікань, інакше вона втратить свою актуальність, а користувачі віддадуть перевагу іншому джерелу інформації. Однак розвиток раніше викладеної подієвої інформації, деталізація, прив’язка до потреб локального користувача може надати продукту надзвичайної затребуваності. Отже, контент слід максимально підлаштовувати під потреби людей, котрі користуються Інтернетом на деокупованих територіях, причому необхідно враховувати, що девайси можуть бути застарілими, а за умов слабкого сигналу Інтернету скористатися перевантаженим медіапродуктом вкрай нереально.

Відновлення позицій в Інтернеті потребує також дотримання періодичності оновлення публікацій, щоб постійно підтримувати їхню актуальність, залучення до вироблення контенту власне самих активних користувачів.

Медіатренер ознайомив учасників семінару з особливостями та форматами соціальних мереж Instagram, Facebook, Telegram, Twitter, кожна з яких потребує викладу контенту у відповідному стилі. Тож і готувати медіатексти для розміщення на цих майданчиках слід з урахуванням усіх нюансів. Окрему увагу Павло Кавецький приділив виробленню контенту для YouTube і надав конкретні рекомендації просування свого видання в цій мережі.

Другий семінар із навчального циклу «Як відновити в Інтернеті позиції, втрачені під час війни», відбудеться 16 грудня 2022 року, початок о 15 год 30 хв.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux